فولادشهر آماده میزبانی از بازی ایران -قرقیزستان/ تخصیص ۴ جایگاه برای حضور ۱۶۰۰ بانو در ورزشگاه

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به برگزاری بازی ایران -قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر استان اصفهان گفت: امسال شاهد اولین حضور بانوان در این ورزشگاه هستیم؛ جایگاه‌های ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ ورزشگاه به بانوان اختصاص یافته و ظرفیت برای حضور یک هزار و ۶۰۰ بانو برای تماشای بازی فراهم شده است.

فولادشهر آماده میزبانی از بازی ایران -قرقیزستان/ تخصیص 4 جایگاه برای حضور 1600 بانو در ورزشگاه

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، نیما نکیسا در جمع خبرنگاران در فولادشهر اصفهان با بیان اینکه تمام تلاش من این بوده است که ذوب آهن را به خوبی مدیریت و اقدامات مناسبی در راستای خدمت به مردم انجام دهم، اظهار کرد: فرسودگی ورزشگاه فولادشهر در طول سالهای گذشته به مرحله‌ای رسیده بود که مجوز برگزاری بازی‌های داخلی را هم نداشتیم و در این راستا اقداماتی برای رفع مشکلات ورزشگاه انجام شد.

وی با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده در این ارتباط افزود: بهینه و استانداردسازی نور ورزشگاه، بارگزاری سیستم آبیاری مکانیزه در زیر چمن ورزشگاه، رفع مشکلات زیرساختی برق، نصب جدیدترین اسکوربرد موجود در بازار، نوسازی سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه و تجهیز رختکن بازیکنان به دو تلویزیون 55 اینچ دارای سیستم HD از مهم‌ترین اقدامات برای  بهسازی ورزشگاه فولادشهر بود و اتاق VAR هم تجهیز شده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در ارتباط با هزینه‌ بازسازی و استانداردسازی ورزشگاه فولادشهر ابراز کرد: این موضوع حدود 58 میلیاردتومان هزینه در بر داشته که محل بودجه‌ تخصیصی کارخانه ذوب آهن تامین شد.

وی ادامه داد: این نکته قابل ذکر است که تجهیزات VAR توسط فدراسیون در ورزشگاه نصب شده و LED تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین را نیز فدراسیون از دبی وارد کرده است.

میزبانی از 160 بانو در طول بازی ایران - قرقیزستان

نکیسا با تاکید بر اینکه جلب اعتماد فدراسیون برای میزبانی از تیم ملی از جمله مهم ترین اهدافی بود که به آن دست پیدا کردیم و باشگاه استقلال نیز برای بازی با  الغرافه در فولادشهر به ما درخواست داد، گفت: با توجه اقدامات انجام شده، ورزشگاه فولادشهر کلاس A  فیفا را کسب کرده است و روز پنج شنبه شاهد نخستین بازی تیم ملی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 در این ورزشگاه از ساعت 19:30 هستیم.

وی با اشاره به اینکه در طول یک هفته گذشته اسم ورزشگاه فولادشهر جزو پنج جستجوی برتر AFC بوده است، بیان کرد: امسال شاهد اولین حضور بانوان در ورزشگاه فولادشهر هستیم و در این راستا  جایگاه‌های 19، 20، 21 و 22 ورزشگاه به بانوان اختصاص یافته و ظرفیت برای حضور یک هزار و 600 بانو برای تماشای بازی فراهم شده است.

احتمال برگزاری بازی ایران و قطر در ورزشگاه فولادشهر

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه به احتمال قوی بازی ایران – قطر نیز در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود، در پاسخ به سوالی راجع به میزبانی از بازی پرسپولیس و استقلال گفت: این موضوع برای ما امکان ندارد چراکه چمن ورزشگاه فولادشهر ویژه مناطق سردسیر است و کشش میزبانی تیم ملی، سپاهان و سرخابی‌ها به شکل همزمان را ندارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان