آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها/ ترافیک سنگین در این محور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال خبر داد.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها/ ترافیک سنگین در این محور

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از وجود ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال، حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه خبر داد و گفت: همچنین در آزادراه تهران شمال، ترافیک در محدوده‌های تونل 18 و ابتدای تونل البرز نیز به شدت سنگین گزارش شده است.

وی در گفت‌وگو با مهر افزود: که در محور هراز، مسیر شمال به جنوب، در محدوده کلرد نیز ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود. در این میان، تردد در محورهای فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت به‌صورت روان در حال انجام است.

سرهنگ شیرانی درباره ترافیک در سایر محورهای کشور گفت: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج، محدوده کردان و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و کرج – قزوین، حدفاصل مهرشهر تا گلشهر سنگین است.

وی ادامه داد: از دیگر محورهایی که با ترافیک سنگین روبه‌رو هستند، می‌توان به محور شهریار – تهران در برخی مقاطع و همچنین آزادراه ساوه – تهران در محدوده دهشاد و حدفاصل بهمن‌آباد تا احمدآباد مستوفی اشاره کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: وضعیت جوی سایر محورها در حال حاضر مساعد است و رانندگان باید برای جلوگیری از ایجاد ترافیک بیشتر، از سرعت غیرمجاز و رفتارهای پرخطر خودداری کنند.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان