مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

بخشی از دستگاه‌های تولید نفت را در اختیار ستاد بحران قرار داده‌ایم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با توجه به سیل اخیر و بحرانی که بوده است، بخشی از دستگاه هایی که عملیات تولید نفت را انجام می‌دادند، ترخیص کردیم و در اختیار ستاد بحران و مردم قرار دادیم.

بخشی از دستگاه‌های تولید نفت را در اختیار ستاد بحران قرار داده‌ایم

به گزارش ایسنا، احمد محمدی در خصوص اقدامات این شرکت برای کمک به سیل اخیر در خوزستان، اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در پنج استان و با وسعت تقریبی 400 هزار کیلومتر مربع یکی از مهم‌ترین شرکت‌های اقتصادی کشور است. با توجه به بارش‌های فصل بارانی که امسال تقریباً از شش ماه پیش آغاز شده و در دو هفته اخیر نیز به اوج خود رسیده است و همچنین با توجه به اقلیم خوزستان و مناطق نفت خیز جنوب در این پنج استان جنوب و جنوب غرب کشور سیلابی که از کوهستان به سمت این دشت‌ها پهناور می‌شود، خطراتی را متوجه مردم، زیرساخت‌ها، تأسیسات و جاده‌های مواصلاتی ما و همچنین شهرها و روستاها داشته است.

وی ادامه داد: با تدابیری که اندیشیده شده است و همچنین تعامل سازنده و همکاری تنگاتنگی که بین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مسؤولان این استان‌ها و به ویژه استان خوزستان بوده است، خدا را شکر در دو جبهه که راهبردی تولید و پایداری تولید و همچنین حفاظت از تأسیسات و تجهیزات تولید نفت بوده است، تاکنون در این زمینه مشکل خاصی پیش نیامده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بیان کرد: اولویت ما حفظ سلامتی مردم و بعد از آن پایداری تولید بوده که تا این‌جا با تعامل و پیش‌بینی و آماده‌سازی تمام مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی، مشکل خاصی رخ نداده است. البته یکسری نقصان و کمبودها بوده ولی هنر مدیریت این است که در کمبود امکانات، بیشترین بهره‌وری را داشته باشد و از جان و مال مردم حفاظت کند و بتواند اهدافی که به دوش آن است، انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما به همراه شرکت ملی حفاری معین شهرستان‌های اهواز، باوی و کارون هستیم و حداکثر توان‌مان را گذاشته‌ایم و با توجه به بحرانی که بوده است، بخشی از دستگاه‌هایی که عملیات تولید نفت را انجام می‌دادند، ترخیص کرده و در اختیار ستاد بحران و مردم قرار دادیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر