۱۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان به متقاضیان تحویل داده می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است، گفت: از این تعداد تا پایان امسال بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان داده می‌شود.

10 هزار واحد مسکونی در استان زنجان به متقاضیان تحویل داده می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، قزوینیان با بیان اینکه نهضت ملی مسکن بزرگ‌ترین طرح عمرانی در حال اجرا در کشور است، گفت: طی چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن 68 هزار و 112واحد مسکونی در قالب ملکی، استیجاری، مسکن روستایی در استان زنجان ساخته خواهد شد که از این تعداد 48 هزار و 112 واحد شهری و 20 هزار واحد مسکن روستایی است.


وی افزود: سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد و برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی 12 هزار و 28 واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز 9 هزار و 21 واحد است.


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت 27 هزار و 63 واحد مسکونی تعیین شده و تاکنون بیش از 20 هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است.


قزوینیان با بیان اینکه از این تعداد تا پایان امسال حدود بیش از 10 هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان داده می‌شود، ادامه داد: از این تعداد 5 هزار و 385 واحد در سایت کوی زیتون در غرب شهر زنجان و 5 هزار و 166 واحد هم در سایت کوی زنگان در شرق زنجان و تعداد محدودی هم در شهرستان‌های استان با تکمیل زیر ساخت‌ها تحویل متقاضیان داده می‌شود. 


وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از اردیبهشت ماه امسال تحویل تعدادی از واحدهای مسکونی در شرق و غرب براساس تعهدی که داده شده آغاز شده و این رویه همچنان ادامه دارد، گفت: پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان از 40 درصد تا 100 درصد است. 


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تکمیل زیر ساخت‌ها زمان بر است، افزود: متناسب با پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تحویل واحدها پیگیر تکمیل هر چه سریع زیر ساخت‌های آب، برق، گاز، فاضلاب و آسانسور هستیم. 


قزوینیان با بیان اینکه حجم بالای کار و تحویل واحدها در اسرع وقت، تلاش نیروها را مضاعف کرده است، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار تأکید دارد.


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: تکمیل آورده متقاضیان و تزریق به موقع تسهیلات بانکی در اتمام طرح‌های نهضت ملی مسکن نقش موثری دارد؛ البته در کنار تسریع در اتمام پروژه‌ها به کیفیت آنها نیز توجه لازم صورت می‌گیرد.


قزوینیان با تأکید بر اینکه تامین زیر ساخت‌ها متناسب با پیشرفت پروژه‌ها و تحویل واحدها اجرا می‌شود، افزود: پیگیری لازم نسبت به تسریع در تأمین زیر ساخت‌ها از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان صورت می‌گیرد و در این راستا در بخش تأمین گاز به پروژه‌ها وضعیت بهتر است و در بخش برق عقب ماندگی را شاهد هستیم و در بخش اجرای آب و فاضلاب نسبتا پیشرو هستیم و قابل ذکر است تأمین زیر ساخت‌ها پروژه به پروژه متفاوت است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان