ببینید؛ هادی خانیکی در خبرآنلاین: صدای بی صدایان را باید شنیده شود

هادی خانیکی در مراسم روز خبرنگار در جمع تحریریه خبرآنلاین گفت: در شرایط امروز که به سر می بریم امیدی که خلق شده و عرصه ای که برای گفتگوی بهتر یا روشن تر شکل گرفته، بار اصلی اش به دوش روزنامه نگاران و روزنامه نگاری است.

خبرگزاری خبرآنلاین در 17 مردادماه امسال یعنی «روز خبرنگار»، میزبان شخصیت هایی برجسته و شاخص از حوزه سیاست، اقتصاد، فرهنگ، ورزش و ...در جمع تحریریه خود بود.

دکتر هادی خانیکی، استاد دانشگاه و چهره شاخص اصلاح طلب از جمله این مهمانان بود که در جمع اعضای تحریریه خبرآنلاین گفت: از دوستان عزیز در خبرگزاری خبرآنلاین خیلی ممنونم. این روز را گرامی می‌دارم. 

وی تاکید کرد: اگر خیلی مختصر بخواهم بگویم که نقش خبرنگاران یا دست اندرکاران ارتباطی و روزنامه نگاری را خواسته باشیم تفسیر کنیم می توانم بگویم به تعبیر شاعرانه تر و عرفانی تر، روزنامه نگار زبان حال جامعه است. هم می شود با وضعیتی که خبرنگار و روزنامه نگار دارد دید که حال جامعه خوب است یا حال جامعه خوب نیست. از طرفی می شود گفت به همان تعبیری که در ادبیات ما است زبان این حال هم هست و می تواند این حال را منتقل کند که حال ترکیبی از ادراک و احساس است. 

دکتر خانیکی همچنین در این مراسم شعری از مهدی اخوان ثالث را خواند، آنجا که می سراید؛

رسیده‌ایم من و نوبتم به آخر خط

نگاه دار

جوان‌ها بگو سوار شوند...

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان