تور فرانسه یکی از بی نظیرترین تورهای اروپایی است

جاذبه های گردشگری فرانسه به قدری زیاد و در عین حال شگفت انگیز است که برای معرفی هر کدام مدت ها زمان نیاز می باشد. در واقع کشور فرانسه تلفیقی از مدرنیته و سنت است.

تور فرانسه یکی از بی نظیرترین تورهای اروپایی است

تور فرانسه یکی از بی نظیرترین تورهای اروپایی است چرا که این کشور مملو از جاذبه های گردشگری، تفریحی، تاریخی و طبیعی می باشد. البته نباید کتمان کرد که وجود موزه لوور در فرانسه و شهر پاریس یکی از مهمترین دلایل افزایش محبوبیت این تور می باشد. فرانسه یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین کشورهای دنیا است. به همین دلیل دارای بناهای تاریخی متنوع و فرهنگ غنی می باشد.

جاذبه های گردشگری این کشور به قدری زیاد و در عین حال شگفت انگیز است که برای معرفی هر کدام مدت ها زمان نیاز می باشد. در واقع کشور فرانسه تلفیقی از مدرنیته و سنت است. اگر در خیابان این کشور خصوصا پاریس قدم بگذارید کاملا این موضوع را احساس می کنید. وجود دریا و تفریحات ساحلی، طبیعت بکر و منحصربه فرد، بناهای تاریخی با معماری های شگفت انگیز، موزه ها، مراکز خرید و تفریحات متنوع همه و همه در فرانسه دیده می شود.

به همین دلیل تور فرانسه به یکی از پرطرفدارترین تورهای اروپایی تبدیل شده است. یکی از معروف ترین و زیباترین برج های دنیا یعنی برج ایفل در این کشور و در شهر پاریس قرار دارد. بزرگترین و جامع ترین موزه دنیا یعنی موزه لوور در این کشور می باشد. شانزه لیزه زیباترین و معروف ترین خیابان دنیا در پاریس واقع شده است.

محال است کسی اسم این همه بنای تاریخی و معروف را بشنود و خیال مسافرت به فرانسه به سرش نزند. ما قصد داریم در این مطلب در مورد یکی از این بناهای معروف یعنی موزه لوور صحبت کنیم. حال اگر قصد سفر به فرانسه و دیدن موزه لوور با تور فرانسه را دارید با ما همراه باشید.

آشنایی با موزه لوور در تور فرانسه

موزه لوور فرانسه

موزه لوور نه تنها یکی از مشهورترین اماکن دیدنی پاریس بلکه از آثار دیدنی دنیا است. علاوه بر آثار تاریخی منحصربه فردی که در داخل این موزه قرار دارد بنای هرمی و شیشه ای آن یکی از خاص ترین معماری های دنیا می باشد که یک بنای تاریخی تلقی می شود. بنابراین لوور فقط یک موزه نیست.

بلکه تاریخی مستند از کل دنیا است. به همین دلیل افراد زیادی سالانه برای دیدن این موزه راهی فرانسه و پاریس می شوند. حتی در این موزه یک بخش مخصوص به ایران قرار دارد. از معروف ترین آثار تاریخی موزه لوور می توان به تابلوی مونالیزا یا لبخند ژکوند، ونوس میلو، نقش برجسته ها و ظروف گلی آشوری، الهه عشق و زیبایی (میکل آنژ) و مجسمه ابوالهل اشاره کرد.

این آثار دیدنی سبب شدند یکی از مهمترین اماکن دیدنی تور فرانسه به موزه لوور اختصاص یابد. گردشگران می توانند در تمام طول هفته به غیر از چهارشنبه ها از این موزه دیدن کنند. ساعات بازدید از موزه لوور از ساعت 9 تا 6 بعد از ظهر می باشد. 
 

تور فرانسه یکی از بی نظیرترین تورهای اروپایی است

موزه لوور در تور فرانسه

موزه لوور فرانسه دقیقا کجاست؟

موزه لوور که به معنی روشنایی آسمان است با 200 هزار متر مربع مساحت بزرگترین موزه دنیا شناخته می شود و دارای بخش های مختلفی است. در قسمت عقبی این موزه باغ توئیلری و در قسمت جلویی آن میدان کنکورد قرار دارد. قبل از انقلاب کبیر فرانسه ساختمان موزه لوور جزء کاخ های سلطنتی فرانسه بشمار می رفت. موقعیت قرارگیری این کاخ دقیقا در قلب پاریس است که اصطلاحا به آن  "Axe Historique"می گویند.

این موزه دارای 8 قسمت اصلی است که آثار تاریخی دنیا در این 8 قسمت قرار دارد. این 8 قسمت شامل بخش مصر باستان، تابلوهای نقاشی، بخش هنرهای تزئینی، بخش مجسمه ها و تندیس ها، بخش طراحی ها و آثار هنری، بخش آثار باستانی شرقی، بخش یونان و روم باستان و بخش هنر های اسلامی می باشد.

تخمین زده شده سالانه 9 میلیون گردشگر از این موزه دیدن می کنند.


تور فرانسه یکی از بی نظیرترین تورهای اروپایی است

موزه لوور با یک معماری خاص

آن چیزی که در نگاه اول نظر گردشگران را به خود جلب می کند معماری جالب و خاص لوور می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های این بنا این است که در طول 8 قرن ساخته شده ولی هیچگونه ناهماهنگی و چندگانگی در معماری این بنا دیده نمی شود. بنای لوور پنجره های زیادی دارد تا هوا دائما در آن تهویه شود. سبک این بنا رومانسک و قوس های آن رومن می باشد.

این بنا دارای دیوارهایی با قطر زیاد است. اصلی ترین بخش معماری موزه لوور که بیشتر در معرض دید می باشد همان هرم اصلی است که به عنوان نماد موزه لوور شناخته می شود. این هرم بزرگ از 600 شیشه جداگانه ساخته شد.
 

موزه لوور با آثار تاریخی با ارزش

یکی از مهمترین دلایل علاقه گردشگران برای دیدن موزه لوور علاوه بر معماری بنا آثار تاریخی باارزشی است که داخل آن قرار دارد. در این راستا آژانس های مسافرتی که تور فرانسه را به گردشگران ارائه می دهد یک تور لیدر و مترجم نیز به این تور اختصاصی می دهند تا گردشگران کاملا با این آثار تاریخی آشنا شوند.

به طور کلی تمام آثار تاریخی موجود در لوور ارزش بالایی دارند. برخی از آن ها به دلیل قدمتی که دارند و برخی دیگر به دلیل هنری بودن مثل تابلوی مونالیزا. حتی قدمت برخی از آثار تاریخی این موزه به پیش از میلاد مسیح برمی گردد. به عنوان مثال گردشگران با تور فرانسه آثاری را از جنگ ناپلئون مشاهده می کنند.

تور فرانسه یکی از بی نظیرترین تورهای اروپایی است

همه چیز درباره موزه لوور در تور فرانسه

آثار تاریخی و دیدنی ها

با تور فرانسه از یکی از دیدنی ترین و عجیب ترین نقاط دنیا یعنی موزه لوور دیدن می کنید. همانطور که اشاره نمودیم حدود 38000 آثار تاریخی از کل دنیا در این موزه نمایش داده می شود. نکته جالب توجه این است حدود 2500 اثر از این 38 هزار اثر مربوط به ایران است. به همین دلیل موزه لوور یک بخش برای آثار تاریخی ایران اختصاص داده است.

سالن ایران یکی از بزرگترین بخش های موزه لوور و یکی از مهمترین بخش هایی می باشد که حتما در تور فرانسه از آن بازدید می شود. علاوه بر آثار تاریخی ایران در این بخش آثار سایر کشورها نظیر آثار باستانی مصر، یونان و چین، خاور نزدیک اتروسک و روم و همچنین انواع پرتره ها، نقاشی ها و مجسمه های هنری نظیر مجسمه آفرودیت و اسب مارلی دیده می شود.

از مهمترین آثار این موزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تابلو مونالیزا یا لبخند ژکوند اثر لئوناردو داوینچی
  • مجسمه ونوس میلو
  • الماس نایب السلطنه
  • کتیبه کمانداران ایرانی
  • لوح حمورابی
  • مجسمه پیروزی بالدار
  • تابلوی بانوی صخره ها
  • تابلوی تاجگذاری ناپلئون
  • سرستون تخت جمشید
  • تابلوی شام آخر
  • تابلوی جشن عروسی
  • کتیبه های داریوش
  • صفحات شاهنامه
  • سنگ نگاره بز با دم ماهی
  • و ...

تور فرانسه با تک تراول ایران

بدون شک یکی از مهمترین فاکتورها در زمان سفر با تور فرانسه انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر است. در این راستا تک تراول ایران با تکیه بر سال ها تجربه تخصصی خود در این زمینه باکیفیت ترین تور فرانسه را به گردشگران ارائه می دهد. تک تراول ایران مجری مستقیم تور اروپا، تور فرانسه و تور سوئیس است و سابقه طولانی در تورهای اروپایی و اخذ ویزای شینگن دارد.

از مهمترین خدمات این آژانس هواپیمایی می توان به اخذ ویزای توریستی شینگن، تورلیدر فارسی زبان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت شهری و رزرو و اقامت در بهترین هتل های فرانسه اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان