افزایش تردد زائرین اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی از افزایش تردد زائرین اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش تردد زائرین اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر افزود: طی شبانه روز گذشته در مجموع 4682 نفر از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند که نسبت به مدت زمان سال قبل که 4232 نفر بود رشد 10 درصدی دارد.

وی با اشاره به اینکه ترددها بصورت آرام و روان در پایانه مرزی تمرچین در حال انجام است، تصریح کرد: روز گذشته 1996 زائر به کشور ورود  و 2686 زائر نیز از کشور خارج شدند که از نظر ورودی 26 درصد افزایش و از نظر خروجی نیز یک درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی یاد آور شد: در این بازه زمانی 1217 زائر ایرانی وارد کشور شده و 1839 زائر نیز از کشور به سمت عتبات عالیات تردد کرده اند.

دست نشان در خصوص مجموع ترددها از زمان آغاز طرح اربعین که از 16 مرداد سالجاری آغاز شده است، اظهار کرد: در طی هفت روز گذشته بیش از 28 هزار زائر از پایانه مرزی تمرچین به عتبات عالیات مشرف شده اندکه نسبت به مدت زمان سال قبل که 21 هزار و 711 نفر بود افزایش تردد را نشان می دهد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان