بهینه‌سازی و ارتقاء تکنولوژی سه سایت همراه اول در استان سمنان با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد ریالی

ارتباطات شبکه همراه استان سمنان با تعویض دکل سایت BTS همراه اول بیارجمند و ارتقاء تکنولوژی سایت‌های افتر و رامه پایین تقویت شد.

بهینه‌سازی و ارتقاء تکنولوژی سه سایت همراه اول در استان سمنان با سرمایه‌گذاری 90 میلیارد ریالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، مجید دارائی در تکمیل این خبر گفت: در راستای انجام این طرح‌ها، پروژه تغییر دکل یا ChangeTower در شهر بیارجمند شهرستان شاهرود انجام شد که طی آن دکل ارتفاع و ظرفیت پایین همراه اول بیارجمند به منظور تحت پوشش قرار دادن نقاط بیشتر با امکانات موجود در منطقه با هزینه اعتبار 40 میلیارد ریال با دکل با ارتفاع و ظرفیت بالا تعویض شد.

مدیر مخابرات استان سمنان تصریح کرد: همچنین در ادامه روند توسعه ارتباطات مخابراتی در نقاط مختلف روستایی استان و با هدف توسعه شبکه موبایل، سایت‌های روستای افتر در شهرستان سرخه و روستای رامه پایین در شهرستان گرمسار با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد ریال به تکنولوژی نسل 4 یا 4G ارتقاء یافت.

دارائی گسترش محدوده پوشش و افزایش ظرفیت دکل‌های تلفن همراه را در نقاط شهری و روستایی بسیار حائز اهمیت عنوان و تصریح کرد: هدف از انجام این پروژه‌ها، تحت پوشش قرار گرفتن نقاط بیشتر با امکانات موجود در منطقه و همچنین امکان افزایش ظرفیت و قابلیت نصب تکنولوژی‌های جدید در آینده می‌باشد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان