آینده شهرها را نباید قربانی تامین هزینه های جاری شهرداری ها کرد

بازرس کل استان کردستان به همراه جمعی از همکاران بازرسی و مدیران شهرداری سنندج جهت استماع و حل مشکلات مردم امروز در دفتر مرکزی شهرداری حضور پیدا کردند.

آینده شهرها را نباید قربانی تامین هزینه های جاری شهرداری ها کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، عیسی هواسی با اشاره به جایگاه شهرداری و تنوع و تکثر خدمات آن و ارتباط آن با تمامی آحاد جامعه آن را ویترین نظام دانست.                                                                                  

وی با اشاره به برخی موضوعات مهم حوزه مدیریت شهری اعم از ساخت و سازهای غیرمجاز، حذف پارکینگ و... برخوردهای چندگانه و سلیقه ای را از مهمترین چالش های حوزه ساخت و ساز دانست.

هواسی افزود: در راستای ارتقای سطح مدیریت و زیباسازی شهری می بایست در زمینه ی ایجاد پارکینگ های طبقاتی، ساماندهی مشاغل مزاحم ، افزایش کیفیت آسفالت شهری، ساماندهی اماکن مذهبی، ساخت دهکده سلامت،پایبندی به طرح جامع ترافیکی، افزودن ایستگاه های به روز تاکسی و اتوبوس، ساماندهی آب های سطحی کار جهادی صورت پذیرد و عنوان داشت برنامه ریزی مدون و پایبندی به اجرای آن، بهترین راه برای پیشرفت شهری دانست 

در ادامه هواسی ضمن اشاره به نقش کلیدی شهرداری در کمیسیون ماده 5 و لزوم دخالت موثر این نهاد در تصمیمات کمیسیون، پرداخت مطالبات پرسنل شرکتی،  پیمانکاران و سازمان تأمین اجتماعی را ضروری و حق الناس دانست. 

در این جلسه بازرس کل استان، معاون نظارت و بازرسی و همکاران گروه سیاسی- قضایی با حضور شهردارسنندج و روسای سازمان های تابعه آن به مدت 4 ساعت به حدود 100 فقره درخواست ها و مشکلات مراجعان رسیدگی نموده که مشکل اکثر آنها با بررسی و  صدور دستورات لازم مرتفع شد.  

در پایان هواسی از زحمات و تلاش های همکاران سازمان شهرداری در راستای خدمت رسانی بهتر و رسیدگی به درخواست های مردم  تقدیر و تشکر نمود.
46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر