نفرات تیم پرورش اندام خوزستان برای حضور در مسابقات کشوری مشخص شدند

اعضای تیم پرورش اندام استان خوزستان برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور با برگزاری یک دوره مسابقه انتخابی، معرفی شدند.

نفرات تیم پرورش اندام خوزستان برای حضور در مسابقات کشوری مشخص شدند

به خبرآنلاین از اهواز، اعضای تیم پرورش اندام استان خوزستان برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های جهانی 2024 در جزیره کیش که به میزبانی استان مرکزی و شهر اراک که طی روزهای 31 مرداد لغایت 2 شهریورماه در سالن شهدای پنجم مرداد برگزار می شود، معرفی شدند.

تیم فیزیک محمد سرحانی، یونس چنعان، عباس براتی، رضا محمدی، بهروز ایزدی، ابراهیم امیدی و فرزاد باقری کوشا تیم منتخب خوزستان را برای اعزام به قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی تشکیل می دهند.

در بادی کلاسیک سامان، رضا اسماعیلی، داریوش صادقی، ساجد سیاحی، ساسان افراسیابی و کریم گرانی زاده اعضای تیم استان خواهند بود. همچنین در بادی بیلدینگ، حمید دریس، محمد صالحی و هوشنگ باقری در ترکیب تیم استان خوزستان به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

گفتنی است؛ مازیار نیک نژاد، صادق احمدی و احمدرضا عبدالهی به عنوان مربی و عباس خلیلی به عنوان سرپرست تیم اعزامی خوزستان به مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی در اراک را همراهی خواهند کرد

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان