اذعان مقام سابق صهیونیست: نتانیاهو می‌داند که شکست دادن حماس محال است

یک سرلشکر سابق ارتش رژیم صهیونیستی گفت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم به محال بودن شکست دادن حماس پی برده است.

اذعان مقام سابق صهیونیست: نتانیاهو می‌داند که شکست دادن حماس محال است

به گزارش خبرآنلاین، ژنرال «اسحاق بریک» در مقاله‌ای در روزنامه عبری «معاریو» نوشت که از ابتدای جنگ غزه تاکنون، 6 بار با نتانیاهو دیدار کرده و به این نتیجه رسیده است که نتانیاهو به خوبی می داند که شکست دادن حماس امری محال و غیرقابل تحقق است.

بریک افزود: نتانیاهو با وجود این همچنان به ادعاها درباره شکست دادن حماس ادامه می‌دهد و این گونه اظهارنظرها توسط نخست وزیر، برای اقناع افراطیون عضو ائتلاف کابینه‌اش و همچنین رأی دهندگانش است.

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، این مقام نظامی سابق رژیم صهیونیستی تصریح کرد که ادامه جنگ بین این رژیم با حماس و حزب الله باعث تضعیف تل‌آویو و نابودی آن خواهد شد و به ریشه‌کنی حماس یا حزب الله نخواهد انجامید.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر پیشتر ادعا کرده بود که تا شکست کامل حماس باید به جنگ ادامه داد.

نتانیاهو افزود: باید آرزوی کشته‌هایمان را تحقق بخشیم.

  رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر2023 (15 مهر 1402)، جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده که منجر به شهادت بیش از 40 هزار فلطسینی، زخمی شدن بیش از 92 هزار نفر، ناپدید شدن 10 هزار نفر دیگر و نیز کوچ اجباری نزدیک به 2 میلیون نفر از ساکنان این منطقه شده است.

علاوه بر این، 70 درصد از منازل و زیرساخت های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می کند.

تل آویو همچنان به جنگ علیه ساکنان مظلوم غزه ادامه می دهد و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری آن و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در این منطقه را نادیده می گیرد.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان