طرز تهیه کیمچی ترب سفید به سبک کره ای ها

کیمچی از جمله غذاهای لذیذ و خوش طعم کره ای می باشد که با دستور تهیه ای راحت، تهیه می شود. پخت کیمچی یکی از رایج ترین چیز ها در کشور کره جنوبی می باشد.

طرز تهیه کیمچی ترب سفید به سبک کره ای ها

یکی از محبوب ترین غذاهای کره ای که در طول سال بسیار از آن استقبال می شود کیمچی است. اینم غذا معمولا با استفاده از کاهو تهیه می شود که در روش قرار گرفته شده در مطلب به جای کاهو از ترب سفید استفاده می نماییم. روش تهیه کیمچی آسان است و نیاز به مواد اولیه زیادی برای تهیه نخواهید داشت. طرز تهیه کیمچی ترب سفید در این مطلب قرار دارد.

به سبک کره ای ها کیمچی بپزیم!

کیک برنجی، رامن کره ای و نودل پنیری از جمله غذاهای لذیذ کره ای هستند که شما می توانید با کلیک بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب به روش اصلی این غذاها دست بیابید. حالا می رویم سراغ توضیحاتی درباره کیمچی ترب سفید، در تهیه کیمچی همیشه از سس مخصوص و تندی استفاده می شود که آن سس، سس چیلی کره ای است. تهیه این سس در خانه ممکن می باشد.

کیمچی ترب سفید کره ای

مواد لازم

  • سیر 6 حبه
  • پیازچه 4 ساقه
  • چیلی کره ای 2/3 پیمانه
  • سس ماهی 1/4 پیمانه
  • شکر 2 قاشق غذا خوری
  • نمک 2 قاشق غذا خوری
  • زنجبیل 1 قاشق چای خوری

کیمچی ترب سفید با طعمی عالی

طرز تهیه

ابتدا برای تهیه این کیمچی باید ترب سفید را به خوبی بشویید. سپس با چاقو ترب را به تکه های نگینی متوسط تبدیل نمایید و در کاسه ای بزرگ و مناسب بریزید. شکر را به همراه نمک به صورت پراکنده بر روی ترب های سفید پخش کنید

با دست و یا دستکش به خوبی ترب را ماساژ دهید تا شکر و نمک جذب ترب شوند. به مدت 30 دقیقه کاسه را در دمای محیط قرار دهید. پس از گذشت این مدت ترب آب می اندازد و باید نصف آب ترب را در یوان و یا ظرفی بریزید.

در این مرحله باید سیر و پیازچه را به صورت ریز خرد نمایید و به همراه سس ماهی، سس چیلی، زنجبیل ساده خرد شده و آب تربی را که در لیوان یا کاسه ریختید را  به کاسه بی افزایید و در حد یک دست شدن، مخلوط کنید.

طرز تهیه کیمچی ترب سفید خوشمزه

حالا باید ظرفی مناسب و در دار را بردارید. به مدت 3 دقیقه ترب ها را ماساژ دهید و سپس در کاسه در دار بریزید و درب ظرف را ببندید. ظرف را به مدت 2 روز در یخچال قرار دهید و پس از گذشت 2 روز می توانید این غذای خوش طعم را سرو کنید. نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان