پیام محمد مخبر به پزشکیان: دولت شهید رئیسی آماده کمک به دولت چهاردهم است

سرپرست سابق ریاست‌جمهوری از آمادگی همه‌جانبه خود و اعضای دولت سیزدهم برای همراهی و همکاری با دولت چهاردهم خبر داد.

پیام محمد مخبر به پزشکیان: دولت شهید رئیسی آماده کمک به دولت چهاردهم است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرپرست سابق ریاست‌جمهوری طی پیامی ضمن تبریک رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس، خطاب به دکتر مسعود پزشکیان از آمادگی همه‌جانبه خود و اعضای دولت شهید رئیسی برای هرگونه همراهی و همکاری در پاسخ به نیازهای دولت چهاردهم خبر داد.

متن پیام محمد مخبر خطاب به مسعود پزشکیان رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

« خدای بزرگ را به شکرانه الطاف و برکات بی‌کرانه‌اش بر این ملت و کشور حمد و سپاس می‌گوییم و اکنون که کابینه دولت جدید با همکاری مجلس شورای اسلامی در مسیر اتحاد و همدلی برای توسعه کشور تشکیل شده است، آمادگی همه‌جانبه خود و اعضای دولت مردمی را که یادگار شهید بزرگوار آیت الله دکتر رئیسی است، برای هرگونه همراهی و همکاری در پاسخ به نیازهای دولت چهاردهم اعلام می‌دارم.

دوام توفیق و سربلندی شما و دولتمردان کابینه در ایفای مأموریت و مسئولیت‌های خطیر و خدمت صادقانه و مجاهدانه به ایران و ایرانی، تحت عنایات و توجهات خاصه اهل بیت (علیهم السلام) و پیروی از تدابیر و رهنمودهای حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی را از درگاه پروردگار متعال طلب می‌کنم.

امید که این همکاری و همراهی‌ها، انگیزه‌ای دوچندان برای دولتمردان در جهت خدمت روز افزون به ملت شریف ایران و دوستداران انقلاب اسلامی باشد.»

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان