افتتاح ۳۳ پروژه بخش کشاورزی در کرمانشاه

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در  آستانه هفته دولت از افتتاح ۳۳ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بیش از ۳۰۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۱۳نفر در استان کرمانشاه خبر داد.

افتتاح 33 پروژه بخش کشاورزی در کرمانشاه

علی چاله چاله در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، در تشریح اعتبارات صرف شده برای این پروژه ها اظهار کرد: این اعتبارات شامل 89 میلیارد و 400 میلیون تومان خودیاری صاحبان پروژه ها، 49 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبارات استانی، 85 میلیارد تومان اعتبارات ملی و 81 میلیارد و 800 میلیون تومان استفاده از تسهیلات بانکی است.

وی در ادامه با بیان اینکه 33 پروژه مذکور شامل  10 پروژه آب و خاک، چهار پروژه در حوزه امور عشایر، 2 پروژه در بخش باغبانی و گلخانه، 2 پروژه در حوزه تعاون روستایی، چهار پروژه در بخش دامی، یک پروژه مربوط به حوزه شرکت شهرک های کشاورزی، چهار پروژه در حوزه شیلات و آبزیان، چهار پروژه در بخش صنایع کشاورزی و 2 پروژه در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری است.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اشتغال مستقیم 713نفر با اجرای این پروژه ها تصریح کرد: اشتغال غیر مستقیم این پروژه ها 2 هزار و ‌119 نفر بوده که در مجموع سه هزار و 715 خانوار از اجرای این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان