برپایی ۲۳ موکب بنیاد شهید در مسیر کنگاور به مرز خسروی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از برپایی ۲۳ موکب بنیاد شهید در مسیر کنگاور به مرز خسروی خبر داد.

برپایی 23 موکب بنیاد شهید در مسیر کنگاور به مرز خسروی

خسرو شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: رئیس و کارکنان بنیاد شهید شهرستان سرپل‌ذهاب و قصرشیرین در کنار سایر همکاران اعزامی از سوی بنیاد شهید استان آماده‌ی فعالیت و خدمت‌رسانـی به زائرین عتبات عالیات هستند.

وی با اشاره به نصب تصاویر شهدا در مسیر تردد زوار افزود: موکب های بنیاد از مسیر کنگاور به مرز خسروی از تاریخ (24 مردادماه ) تا تاریخ (6شهریور ماه) آماده ی خدمت‌رسانی رسانی به زوار امام حسین(ع) هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، با اشاره به افزایش موکب نسبت به سال گذشته که 19 موکب بوده است، تصریح کرد: امسال 23 موکب (20 موکب دورن استانی و 3 موکب برون مرزی) در مسیر زوار برپا شده که خدماتی از جمله اسکان، تغذیه، درمان، فعالیت های فرهنگی به زائرین اربعین ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول ضمن بیان موکب مرکزی که در مرز خسروی مستقر است، ادامه داد: موکب مرکزی بنیاد شهید در مرز خسروی که با هدف ترویج فرهنگ گرامیداشت شهدا و حماسه اربعین  برپا شده است با نقاشی زنده اربعین، توزیع بروشور، وصیت نامه شهدا، یاد شهدا را گرامی می‌دارند.

وی اضافه کرد: از زمان برپایی موکب‌های بنیاد شهید چهار بازدید از موکب ها به عمل آمده است، موکب‌های شهدای بشیوه و پاطاق، شهدای سرپل‌ذهاب، موکب فرهنگی بنیاد شهید و شهدای اداره ارشاد، موکب شهید مهدی حقمرادی، موکب شهیدان شکربیگی، موکب فرزندان شهدا در قصر شیرین، موکب مرکز در نقطه صفر مرزی از جمله موکب ها مورد بازدید هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان