مرد فالگیر آزارگر زنان بود

مرد شیطان‌صفت با شگرد فالگیری زن جوان را هدف آزار و اذیت قرار داد.

مرد فالگیر آزارگر زنان بود

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مرد شیطان‌صفتی که با شگرد فالگیری زن جوانی را هدف آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.

بنابر گزارش فارس، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: چندی قبل زن جوانی به اداره شانزدهم پلیس‌ آگاهی رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت که با یک فالگیر آشنا شدم که قرار شد تا برای فالگیری به خانه‌اش بروم اما وقتی به آنجا رفتم، مرد جوان با ایجاد ضرب و جرح من را هدف آزار شیطانی قرار داد و سپس تهدید کرد که اگر موضوع را پلیس اطلاع دهم، من را به قتل خواهد رساند.

وی افزود: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، کارآگاهان خیلی زود وارد عمل شده و در نخستین گام پای در خانه موردنظر گذاشتند اما پی بردند که متهم پس از ارتکاب جرم پا به فرار گذاشته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تیم پلیسی در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده، هویت مرد شیطان‌صفت را شناسایی کردند و متوجه شدند که او در خانه‌ای در جنوب استان تهران مخفی شده است که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقب‌های نامحسوس مرد شیطان‌صفت را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم در جریان بازجویی‌های اولیه صراحتاً به جرم آزار و اذیت شیطانی زن جوان با شگرد فالگیری اعتراف کرد.رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به زندان اعزام شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان