زارع‌پور: فیلترینگ در حوزه اختیارات ما نبود اما به آن پاسخ دادیم

عیسی زارع‌پور در آخرین روز حضور در وزارتخانه اعلام کرد که موضوع فیلترینگ خارج از وظایف وزارت ارتباطات است.

زارع‌پور: فیلترینگ در حوزه اختیارات ما نبود اما به آن پاسخ دادیم

به گزارش خبرآنلاین، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات دولت سیزدهم در آخرین روز حضورش در وزارتخانه گفت: «در این دوره تلاش کردیم از حواشی دوری کنیم. موضوعاتی مثل فیلترینگ خارج از وظایف وزارت ارتباطات است. با وجود این سعی کردیم تا حد امکان پاسخ‌های قانع‌کننده در مورد آن بدهیم.»

بر اساس گزارش زومیت، زارع‌پور گفت که تلاش کرده آینده را فدای امروز نکند و اضافه کرد: «پروژه‌های زیادی داریم که در دولت جدید تکمیل می‌شود به ویژه پروژه فیبر نوری که آغاز کردیم و در دولت جدید شیرینی آن را خواهیم خورد.»

زارع‌پور با اشاره به اینکه همیشه باید دو برابر ظرفیت کشور ظرفیت مصرف اینترنت داشته باشیم، گفت: «بودجه‌ی مورد نیاز پرتاب‌های فضایی خیلی بیشتر است و ما نسبت به کشورهای همسایه خیلی عقب هستیم. از آقای پزشکیان درخواست کردیم که این عقب ماندگی را به‌طور جدی پیگیری کند.»

او معرفی ستار هاشمی به‌عنوان وزیر جدید را امیدبخش دانست از اینکه با گرفتن 264 رأی موافق از نمایندگان مجلس رکورد آرای وزارت ارتباطات را شکسته ابراز خوشحالی کرد و گفت: «باعث خوشحالی است که شخصیتی فرزانه و دانشمند و با اخلاق سکان وزارتخانه را برعهده می‌گیرد.»

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان