ارزشمندترین نوع خدمت به انسان ها کمک به بازگرداندن حیات طیبه آنهاست

سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری با صدور پیام تبریک به مناسبت روز پزشک، ارزشمندترین نوع خدمت به انسان ها را کمک به بازگرداندن حیات طیبه به آنها دانست.

ارزشمندترین نوع خدمت به انسان ها کمک به بازگرداندن حیات طیبه آنهاست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، متن پیام سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز پزشک به شرح ذیل است:

 «و من احیانا فکانما احیاء الناس جمیعا»

هرکس انسانی را از مرگ نجات بخشد گویا همه ی مردم را نجات داده است( سوره مائده،  آیه 32)

 فرارسیدن اول شهریور  ماه زاد روز پدر طب ایرانی _ شیخ الرئیس ابوعلی سینا،  فرصتی مغتنم برای یادآوری جایگاه رفیع جامعه توانمند، جهادگر و ایثارگر است تا تلاش های ارزنده آنها که به واسطه ی مهارت، دانش، ایثار ، اخلاص و نوع دوستی همواره نوید بخش حیات و سلامت مردم است مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد

  پزشکان و دندانپزشکان، ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد بیماران را با روح بلندشان التیام می بخشند.

 بدون شک ارزشمندترین نوع خدمت به انسان ها مرهم نهادن بر آلام جسم و جان و زدودن رنج و اندوه آنها و کمک به بازگرداندن حیات طیبه به آنهاست.

در دوران دفاع مقدس، پزشکان و پیراپزشکان همپای دیگر رزمندگان با روحیه ی ایثار و از خودگذشتگی  در خطوط مقدم نبرد، بیمارستان ها و درمانگاه‌های صحرایی حضور مستمر داشتند و به درمان آلام رزمندگان پرداختند و تعداد زیادی از این سفیدپوشان در راه دفاع از کیان اسلامی  آسمانی شدند.

و این راه ادامه یافت تا در دوران مقابله با ویروس منحوس کرونا و تقدیم جان برای سلامت جامعه که جا دارد یادی کنیم از شهیده مدافع سلامت استان خانم دکتر رضوان نورمند.

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری،  ضمن تبریک این  روز به تمامی پزشکان و دندانپزشکان، مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه پزشکان عمومی، دندانپزشکان،  پزشکان متخصص و فوق تخصص  عضو تیم های اضطراری و گروه های آموزشی، بهداشتی و درمانی شهید دکتر رهنمون  که بدون هیچ چشمداشت مادی و فقط و فقط برای رضای الهی به صورت جهادی در کانون های بسیج جامعه پزشکی  و در مناطق کمتر برخوردار و صعب‌العبور حضور پیدا می کنند و به درمان نیازمندان می پردازند اعلام می دارد و از عزم و همت والایتان قدردانی می نماید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان