برپایی بزرگترین موکب دهه پایانی ماه صفر در محور بروجن به مبارکه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری ازبرپایی بزرگترین موکب استان به‌منظور رفاه و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و مسافرین دهه پایانی ماه صفر خبر داد .

برپایی بزرگترین موکب دهه پایانی ماه صفر در محور بروجن به مبارکه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،روح الله غلامی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری گفت : زائران و مسافرانی که در ایام منتهی به ایام تعطیلات آخر ماه صفر وارد استان چهارمحال وبختیاری می شوند و به منظور رفاه و خدمات رسانی به زائرین اربعین و مسافران تمام امکانات و ظرفیت‌ها این اداره کل پای‌کار عملیات اربعین و دهه پایانی ماه صفر است .

غلامی در بیان جزییات تمهیدات لازم ویژه اربعین حسینی  و دهه پایانی ماه صفر اظهار داشت : پیش از زمان فرارسیدن ایام اربعین اباعبدالله الحسین(ع) جلساتی در سطح کشور به‌منظور برنامه‌ریزی برای سفر زائران اربعین‌حسینی و دهه پایانی ماه صفر برگزار شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  افزود : در این راستا برنامه جامع و کاملی برای بر پایی موکب در محورهای کشور ارائه  گردید  .

غلامی در ادامه از برپایی بزرگترین موکب‌ استان چهارمحال وبختیاری ویژه زائران اربعین‌ حسینی و دهه پایانی ماه صفر در محور بروجن به مبارکه( اصفهان) مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ایتام خبر داد و خاطرنشان کرد : همزمان با آغاز سفرهای اربعین و به منظور ارتقای ایمنی تردد زائرین در این محور تمام امکانات و ظرفیت‌ها پای‌کار عملیات اربعین و دهه پایانی ماه صفر  آمدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری  با تاکید بر اینکه تمام امکانات و ظرفیت‌های استان پای‌ کار عملیات اربعین است ، اظهار کرد : همچنین برنامه‌های پذیرایی و فرهنگی ویژه زوار اربعین‌حسینی و دهه پایانی ماه صفر در مجتمع خدمات رفاهی بین راهی ایتام که شامل نمایش‌های آیینی ، سرود ، پرده‌خوانی و  دمام‌زنی آغاز و تا آخرماه صفر ادامه دارد .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان