لزوم رعایت تعرفه های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی در کردستان

بازرس کل استان کردستان با تاکید ویژه بر لزوم رعایت تعرفه های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی، گفت: عمده پزشکان، جراحان و کادر درمان افرادی دلسوز و دغدغه‌مند جامعه هستند.

لزوم رعایت تعرفه های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی در کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، در راستای دستورات ریاست معزز قوه قضائیه و تاکیدات ریاست عالی سازمان بازرسی کل کشور، عیسی هواسی ضمن برگزاری جلسه با مدیران و مسئولان اداره کل تامین اجتماعی و واحدهای تابعه آن، و دیدار چهره به چهره با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان، به بازدید میدانی از شعب و بیمارستان تامین اجتماعی سنندج پرداخت.

بازرس کل استان کردستان با حضور در بخش های اورژانس، ارتوپدی، بخش های بستری و ICU و استماع مطالبات و شکایات مردمی مربوط به نحوه‌ی خدمات رسانی، اخذ هزینه های درمانی، تاخیر در انجام فعالیت های درمانی بیماران اورژانس، برون سپاری بخش هایی از روند درمان و... تذکرات لازم جهت تکریم هرچه بیشتر بیماران وهمراهان، تسریع در رسیدگی به بیماران اورژانسی، تاکید بر انجام کلیه خدمات قابل ارائه به بیماران از جمله سونوگرافی و ام آر آی و …، افزایش دقت و سرعت در انجام عملیات تریاژ، رعایت دقیق تر بخش‌نامه ها ودستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت و هم چنین عدم اخذ هزینه های مازاد بر موارد قانونی را به مسئولین مربوطه خاطر نشان کرد.

وی در ادامه ضرورت استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها و فضای مناسب بیمارستان تامین اجتماعی در افزایش سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم استان، ایجاد بخش های جدید و به روز رسانی تجهیزات پزشکی این بیمارستان را بسیار حائز اهمیت دانست.

هواسی با تاکید ویژه بر لزوم رعایت تعرفه های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی، عنوان داشت: عمده ی پزشکان، جراحان و کادر درمان افرادی دلسوز و دغدغه‌مند جامعه هستند، اما در پاره ای از موارد، شکواییه های مبنی بر اخذ وجوه مازاد و به اصطلاح زیر میزی توسط تعداد محدودی از پزشکان و ایراد آسیب به وجه حوزه بهداشت درمان گزارش می‌گردد که ضمن هشدار جدی به این اشخاص، از عموم مردم تقاضا نمود موراد تخلفات و سوء جریانات را از طریق سامانه اینترنتی 136 به سازمان بازرسی کل کشور منعکس نمایند.

در خلال این بازدید و با تقاضای بازرس کل استان، مانور اجرای کد 99 (حضور کادر احیا) صورت پذیرفت که حضور اعضای این تیم ظرف مدت یک دقیقه در اتاق احیا مورد تقدیر وی قرار گرفت.

عیسی هواسی در پایان ضمن قدردانی از زحمات پزشکان کادر درمان و پزشکی استان کردستان، افزایش تعداد کادر درمانی و توجه ویژه به جبران زحمات و مطالبات به حق این قشر را موجب بهبود خدمت رسانی و افزایش تمرکز این قشر زحمتکش در انجام رسالت خطیر خود دانست و از آمادگی بیش از پیش بازرسی کل استان جهت همکاری در حل مشکلات و معضلات حوزه بهداشت و درمان استان کردستان خبر داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان