افتتاح یک واحد گلخانه‌ای و یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرود

همزمان با هفته دولت یک واحد گلخانه‌ای و یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرود به بهره برداری رسید

افتتاح یک واحد گلخانه‌ای و  یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، محمدرضا قاسمی رئیس سازمان در آئین افتتاح این پروژه اظهار داشت: عملیات اجرایی این واحد بخش کشاورزی سال گذشته آغاز شد و با اقدامات انجام شده امسال آماده بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه این مجتمع گلخانه‌ای در روستای مغان آماده بهره‌برداری شده است؛ تصریح کرد: مساحت این گلخانه  672 مترمربع  بوده و قرار است در این مجتمع گل و گیاهان زینتی کشت شود.

افتتاح یک واحد گلخانه‌ای و  یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان میزان سرمایه‌گذاری برای افتتاح این پروژه را 18 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این بهره‌بردار برای آماده سازی این پروژه از تسهیلات بانکی و آورده شخصی بهره گرفته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: این پروژه با کمک تسهیلات 12 میلیارد ریالی و همچنین آورده شخصی 6 میلیارد ریالی کشاورز بهره‌بردار آماده افتتاح شده است.

وی افزود: با افتتاح این واحد گلخانه‌ای برای یک نفر به صورت مستقیم و برای 2 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

همچنین محمد رضا قاسمی رئیس سازمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه پرورش مرغ گوشتی پس از 15 سال راکد بودن مجدد در سال 1402 احیا شد.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی در بسطام استقرار دارد؛ گفت: ظرفیت تولیدی این واحد پرورش مرغ گوشتی  47 هزار قطعه است.

افتتاح یک واحد گلخانه‌ای و  یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه بهره‌برداری از این واحد تولیدات دامی زمینه اشتغال سه نفر را فراهم کرده است ؛ گفت: این واحد در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع و با زیر بنای 2 هزار و 565 مترمربع احداث شده است.

قاسمی گفت: برای آماده سازی این پروژه در مجموع 175 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز است که تسهیلات دریافتی تا کنون  40 میلیارد ریال است.

وی در پایان گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 100  درصدی امروز آماده افتتاح بوده و در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

 همچنین در سفر استاندار به شهر شاهرود واحد تولیدی سید علیرضا فاطمی (تولیدکننده انواع پوشاک مردانه و زنانه) با سرمایه گذاری بالغ بر 15 میلیارد تومان، برای 12 نفر فرصت شغلی و واحد تولیدی آکو تجارت عرفان (بازیافت پنبه از ضایعات پنبه) با سرمایه گذاری بالغ بر 18 میلیارد تومان، برای 10 نفر فرصت شغلی به افتتاح رسید

افتتاح یک واحد گلخانه‌ای و  یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرودافتتاح یک واحد گلخانه‌ای و  یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان