تمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان مورد ارزیابی و پالایش قرار گرفتند

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان از افتتاح و بهره‌برداری از ۶۷۵ پروژه عمرانی این استان در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲۱۴۳ میلیارد تومان خبر داد

تمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان مورد ارزیابی و پالایش قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،محمد حمیدی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان امروز در نشست  با اهالی رسانه به تشریح عملکرد پروژه های عمرانی در دست اقدام و بهره برداری شده و ...پرداخت که مهمترین صحبت های وی به شرح زیر می باشذ

-اعتبارات عمرانی استان سمنان از نظر ارزش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 2091 میلیارد تومان بود، سه درصد رشد داشته است، این در حالیست که بخش عمده پروژه‌های عمرانی امسال در جریان آخرین سفر رئیس جمهور شهید به استان در اردیبهشت ماه افتتاح شد، در غیر این صورت ارزش واقعی پروژه‌های هفته دولت امسال با بیش از 500 درصد رشد به بالغ بر 8400 میلیارد تومان می‌رسید.

- همه شهرستان‌های استان از پروژه‌های عمرانی هفته دولت امسال بهره‌مند شده‌اند.

تمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان مورد ارزیابی و پالایش قرار گرفتند

- برخی شهرستان‌ها پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد و بالاتر دارند که به‌دلیل آماده نبودن آنها در لیست نهایی پروژه‌های هفته دولت نیامدند.

- بیشترین اعتبارات پروژه‌های هفته دولت در استان سمنان مربوط به راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آب و فاضلاب، نوسازی مدارس، علوم پزشکی و سلامت و بنیاد مسکن است.

- بیش از 1500 پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل همه این پروژه‌های نیمه‌تمام که در استان پراکنده‌اند حداقل به 50 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و با توجه به حجم اعتبارات سالانه تخصیصی به استان، تکمیل تمام آنها زمان‌بر است لذا اولویت‌بندی تکمیل پروژه‌ها ضروری است.

- پروژه‌های نیمه‌تمام استان سمنان توسط یک تیم کارشناسی در استان در حال ارزیابی و پالایش است، قبل از دور دوم سفرهای رئیس‌ جمهور شهید به استان، همه پروژه‌های نیمه‌تمام استان پالایش شد و پروژه‌ها براساس میزان پیشرفت فیزیکی و ضرورت اجرا، اولویت‌بندی و در سه دسته تقسیم‌بندی شدند.

- پس از پالایش دقیق صورت گرفته، 555 پروژه از مجموع پروژه‌های نیمه‌تمام استان سمنان شناسایی شد که برای تکمیل آنها به 30 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان مورد ارزیابی و پالایش قرار گرفتند

- در نشست با مسئولان نهاد ریاست جمهوری 230 پروژه از این پروژه‌ها انتخاب شد که برای تکمیل آنها به 9000 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

-پروژه‌ها براساس میزان پیشرفت فیزیکی‌شان در سه گروه تقسیم بندی شدند، گروه نخست پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد بودند که افزون بر 50 پروژه هستند و تکمیل آنها 1300 میلیارد تومان اعتبار نیاز دا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان