حرکت عجیب قلی‌زاده برای پیوستن به پرسپولیس

علی قلی‌زاده، وینگر تکنیکی تیم ملی ایران، با توجه به کم‌توجهی کادرفنی در باشگاه لخ‌پوزنان به بازگشت به لیگ ایران تمایل بیشتری نشان داده است

حرکت عجیب قلی‌زاده برای پیوستن به پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران، علی قلی‌زاده، وینگر تکنیکی تیم ملی که مورد توجه تیم‌های مدعی لیگ برتر ایران قرار داشت، به دلیل تعهد به باشگاه لخ‌پوزنان، در اردوی آماده‌سازی این تیم حضور یافت تا تلاش کند ناکامی‌های سال گذشته را جبران کند. با این حال، پس از گذشت چند هفته از آغاز لیگ لهستان، قلی‌زاده کمتر مورد توجه کادرفنی قرار گرفت و شایعات درباره انتقال او به فوتبال ایران دوباره شدت گرفت.

در گزارش ایرنا آمده است:قلی‌زاده که از تغییرات قانونی برای بازیکنان ملی‌پوش و مشمول خدمت سربازی آگاه شده بود، به بازگشت به لیگ ایران علاقه‌مند شد و پرسپولیس به عنوان مشتری اصلی او وارد عمل شد تا وینگر ایرانی لخ‌پوزنان را آزاد کند.

پس از ابراز علاقه پرسپولیس، کادرفنی لخ‌پوزنان از قلی‌زاده استفاده کرد و او با ارائه یک پاس گل درخشان، روند انتقالش به پرسپولیس را پیچیده‌تر کرد. هم‌زمان، یک باشگاه ایرانی دیگر برای پیچیده‌تر کردن وضعیت، پیشنهادی مالی به لخ‌پوزنان ارائه داد تا مبلغ رضایت‌نامه قلی‌زاده افزایش یابد. با وجود این، لخ‌پوزنان مخالفت خود را با جدایی قلی‌زاده اعلام کرده، اما پرسپولیس هنوز به پیگیری انتقال ادامه می‌دهد و قلی‌زاده نیز به تلاش برای جدایی و پیوستن به پرسپولیس ادامه می‌دهد.

قلی‌زاده که مدت‌هاست از لخ‌پوزنان دریافتی نداشته و چند صد هزار دلار از حقوق خود را طلبکار است، نوتیس رسمی به باشگاه داده و خواهان پرداخت مطالباتش شده است. اگر طلب او در مدت زمان کوتاهی پرداخت نشود، قلی‌زاده می‌تواند قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کند و راهی پرسپولیس شود. طبق قوانین فیفا، حتی پرداخت مبلغ جزئی هم مانع از استفاده قلی‌زاده از نوتیس و فسخ یک‌طرفه خواهد شد. به همین دلیل، قلی‌زاده حساب بانکی خود را بسته تا مانع از واریز مبلغی از سوی لخ‌پوزنان شود و با استفاده از نوتیس، مسیر جدایی را پیش بگیرد. هرچند قانونی بودن این روش هنوز مشخص نیست، این اقدام نشان‌دهنده اراده قوی قلی‌زاده برای پیوستن به پرسپولیس است.

پرسپولیس باید تا پایان نقل و انتقالات تصمیم بگیرد که آیا به تلاش برای جذب قلی‌زاده ادامه می‌دهد یا به گزینه‌های دیگر روی می‌آورد. وضعیت فعلی نشان می‌دهد که هر دو طرف برای آغاز همکاری به توافق رسیده‌اند، اما حل مانع بزرگ رضایت‌نامه به نظر می‌رسد پروسه‌ای زمان‌بر باشد.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان