گفت و گوی عراقچی و فیدان/ تاکید بر ضرورت تقویت مشورت‌ها درباره تنش‌های منطقه‌

وزیران خارجه ایران و ترکیه طی یک گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت مشورت‌های سیاسی میان ۲ کشور درباره تشدید تنش‌ها در منطقه تاکید کردند.

گفت و گوی عراقچی و فیدان/ تاکید بر ضرورت تقویت مشورت‌ها درباره تنش‌های منطقه‌

به گزارش خبرآنلاین، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با «سید عباس عراقچی»، ضمن تبریک انتصاب او به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی کشورش برای تداوم رایزنی‌های سیاسی با جمهوری اسلامی ایران با هدف تقویت و توسعه روابط دوجانبه و همچنین هم‌اندیشی و همکاری در خصوص مسائل مهم منطقه‌ای و تحولات بین‌المللی خبر داد. 

وزیر امور خارجه ترکیه با اشاره به روابط رو به گسترش تهران-آنکارا، بر ضرورت تقویت مشورت‌های سیاسی پیرامون تنش‌ها در منطقه غرب آسیا تاکید کرد.

عراقچی نیز ضمن تشکر از تبریک وزیر امور خارجه ترکیه و تاکید بر  ضرورت ارتقای مناسبات خوب میان 2 کشور، آمادگی تهران برای تقویت گفت‌وگوهای سازنده در راستای گسترش همکاری‌ها در همه عرصه‌های موجود را ابراز داشت.

رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به بحرانی‌تر شدن شرایط در منطقه غرب آسیا و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی با هدف تشدید تنش و گسترش دامنه بی‌ثباتی به سراسر منطقه، بر ضرورت تداوم رایزنی‌ها میان کشورهای اسلامی به خصوص 2 کشور مهم ایران و ترکیه تاکید کرد.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان