ممنوعیت به کار گیری اتباع در این جزیره

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم از ممنوعیت به کارگیری اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری جزیره خبر داد.

ممنوعیت به کار گیری اتباع در این جزیره

به گزارش خبرآنلاین،ابراهیم رستم گورانی گفت: کیفیت‌بخشی ارائه خدمات و تأمین امنیت گردشگران و رونق زندگی جامعه محلی از اولویت‌های صنعت گردشگری جزیره است.

مهر در خبری نوشت:مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به ضرورت کارآفرینی و اشتغال نیروهای بومی و ساکن جزیره جهانی قشم ادامه داد: تأسیسات گردشگری بایستی مقررات منع بکارگیری اتباع غیر مجاز را با جدیت اجرا کنند و اشتغال جوانان جزیره قشم در راستای کیفیت ارائه خدمات گردشگری در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: استفاده از اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری توسط بهره برداران و مدیران تأسیسات تخلف است و جرایم قضائی و مالی به همراه دارد و در غیر این صورت با افراد خاطی و کارفرمایانی که از آن‌ها استفاده می‌کنند از سوی مراجع قضائی برخورد خواهد شد.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: اتباع دارای مدارک معتبر اقامتی و پروانه قانونی اشتغال نیز تنها در مشاغل تعریف شده مجاز در پروانه اشتغالشان می‌توانند به فعالیت بپردازند.
رستم گورانی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری در بخش‌های مختلف و بازدیدهای دوره‌ای با هدف ساماندهی تأسیسات گوناگون در چارچوب ضوابط و مقررات هر بخش، توسط کارشناسان این مدیریت در حال انجام است.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان