اعتراض پرستارها به کجا رسید؟

مشاور وزیر بهداشت و سرپرست حوزه وزارتی گفت: در چند روز اخیر در راستای برطرف شدن مشکلات حوزه پرستاری جلسات متعددی با تمامی گروه های این حوزه صورت گرفته و خوشبختانه به نتایج مطلوبی رسیده ایم.

اعتراض پرستارها به کجا رسید؟

به گزارش خبرآنلاین،خسرو صادق نیت، در دیدار  اعضای شورای عالی نظام پرستاری، با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان سازمان نظام پرستاری و برخی تشکل‌های فعال در این حوزه با هدف رفع مشکلات پرستاران، اظهار کرد: علاوه بر جلسات تشکیل شده، از بدنه پرستاری نیز دعوت کردیم تا مطالب و مشکلات به صورت کامل مطرح و جمع بندی شود.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: معوقات و مطالبات پرستاران مهم‌ترین مشکل مطرح شده در این جلسات بود، چراکه همین موضوع نیز منجر به نارضایتی پرستاران در برخی شهرها شده و باید توجه ویژه ای به این موضوع شود.

صادق نیت با بیان اینکه در زمینه مطالبات پرستاران اقدامات مؤثری توسط رئیس جمهور و وزیر بهداشت انجام شده است، ادامه داد: موضوع تعرفه گذاری خدمات پرستاری و مشکلات پیش روی این قانون نیز با معاونت درمان وزارت بهداشت بحث و بررسی شد و در این زمینه باید اقدامات اساسی به منظور اجرای بهتر آن صورت گیرد.

مشاور وزیر بهداشت و سرپرست حوزه وزارتی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع فوق العاده خاص، ارتقای بهره وری و عدالت نیز از دیگر موضوعات مهمی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

صادق نیت با تاکید بر توجه همه جانبه به تمامی گروه‌های بالینی، عنوان کرد: در مورد گروه پرستاری به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین اعضای کادر درمان، باید توجه ویژه‌تری صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید در کنار یکدیگر قرار گیریم و کمک کنیم تا مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی برطرف شود.

مشاور وزیر بهداشت و سرپرست حوزه وزارتی با بیان اینکه استفاده از ابزار و قوانین مصوب بهترین راه حل برای اجرایی شدن و برطرف شدن مشکلات است، یادآور شد: در این زمینه باید رایزنی‌ها و پیگیری‌ها نیز از طریق مجلس شورای اسلامی صورت گیرد.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان