حمایت از ورزش قهرمانی با تقویت زیرساخت‌ها و آینده‌سازی برای ورزشکاران

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد مقدس گفت: توجه به ورزش قهرمانی، همراه با توسعه ورزش محلات، می‌تواند به دستاوردهای بزرگی برای جامعه ورزش مشهد و استان منجر شود و این رویکرد مورد توجه مدیریت شهری است.

حمایت از ورزش قهرمانی با تقویت زیرساخت‌ها و آینده‌سازی برای ورزشکاران

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سید حسین غیاثی در گفتگویی با بیان اینکه شهرداری مشهد همواره در راستای حمایت از ورزش، به ویژه ورزش همگانی، تلاش کرده و نگاه ویژه‌ای نیز به ورزش قهرمانی داشته است، اظهارکرد: حمایت از ورزش قهرمانی، علاوه بر وظایف دستگاه‌های متولی، نیازمند هماهنگی و همکاری تمامی ارکان جامعه است.

وی گفت: شهرداری مشهد نیز در چارچوب قوانین و ضوابط مشخص، آماده است تا نقش خود را در تقویت ورزش قهرمانی ایفا کرده و شور و نشاط را به ورزش‌دوستان مشهدی هدیه دهد.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد افزود: توجه به ورزش قهرمانی، همراه با توسعه ورزش محلات، می‌تواند به دستاوردهای بزرگی برای جامعه ورزش مشهد و استان منجر شود.

غیاثی تصریح کرد: این حمایت‌ها نه تنها زمینه‌ساز موفقیت‌های بیشتر در سطح ملی خواهد بود، بلکه می‌تواند راه را برای افتخارات بین‌المللی نیز هموار کند.

وی گفت: در ماه‌های اخیر، والیبال مشهد دچار دگرگونی‌هایی شد، اما خوشبختانه در نهایت سهمیه مشهد و استان در لیگ برتر حفظ گردید که برهمین اساس، از تلاش‌های مجموعه نیان الکترونیک طی دو سال گذشته باید قدردانی کنیم و امیدوارم هلدینگ سپهر صدرا نیز در عرصه تیم‌داری موفق باشد و اتفاقات خوبی را رقم بزند.

غیاثی افزود: خوشحالیم که فرد پرافتخار و خوشنامی همچون امیر حسینی، که سال‌ها کاپیتان تیم ملی بوده، سکان هدایت نماینده والیبال مشهد را بر عهده گرفته است؛ حسینی والیبال خود را در دوران نوجوانی، از آکادمی شهرداری مشهد آغاز کرد و به نوعی ثمره حمایت شهرداری از عرصه ورزش است.

وی اظهارکرد: شهرداری مشهد نیز در کنار سایر دستگاه‌ها، حمایت‌های لازم را در چارچوب ضوابط، در بحث ارائه زیرساخت‌های ورزشی و تهیه امکانات سخت‌افزاری جهت حضور قدرتمند نماینده والیبال استان در لیگ برتر، به عمل خواهد آورد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان