طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی با طعم معرکه

برای داشتن یک دسر ویژه خانگی بهتر است در این بخش از آرگا با طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی همراه ما باشید. این دسر ویژه رستورانی طعم عالی دارد.

طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی با طعم معرکه

تیرامیسو یک دسر ویژه و بین‌ المللی بوده که در اغلب رستوران‌ ها و کافی شاپ‌ ها نیز سرو می‌ شود. شما می‌ توانید در این قسمت طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی با یک رسپی ویژه را مطالعه کنید.

برای اینکه یک تیرامیسو با طعم فوق العاده را تجربه کنید. حتماً در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه تیرامیسو توت فرنگی و تیرامیسو پرتقال با رسپی ساده را در لینک مطالعه کنید.

روش تهیه تیرامیسو ایتالیایی

مواد اولیه:

  • قهوه اسپرسو: 1 فنجان
  • خامه: 200 گرم
  • پودر کاکائو: نصف قاشق غذاخوری
  • بیسکوئیت لیدی فینگر: 1 بسته
  • شکر: 100 گرم
  • پنیر ماسکارپونه: 150 گرم
  • زرده تخم مرغ: 3 عدد

طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی:

برای داشتن این دسر ویژه ابتدا باید تخم مرغ‌ ها را شکسته و زرده و سفیده را از یکدیگر جدا کنید. هر کدام را درون ظرف مجزا ریخته و با استفاده از همزن برقی با دور تند تخم مرغ‌ ها را هم زده تا سفیده تخم مرغ حجیم شده و زرده تخم مرغ نیز کرمی رنگ شود.

تیرامیسو ایتالیایی

شکر را به مواد تخم مرغ اضافه کرده و مجدد هم زده تا مواد حل شود. در این قسمت پنیر ماسکارپونه را اضافه کنید. بعد از افزودن پنیر با استفاده از همزن مواد را به خوبی هم زده تا یکدست و یکنواخت شود. مقداری خامه نیز درون ظرف ریخته و مجدد هم بزنید. با استفاده از همزن دستی مواد را به قدری هم زده تا حجیم و دو برابر شود.

خامه را به قدری هم زده تا در صورتی که ظرف را بر می‌ گردانید از درون ظرف نریزد. خامه فرم گرفته شده را با استفاده از لیسک ترکیب کنید. سفیده‌ های تخم مرغ هم زده شده را که حجیم و پف شده است به مواد کم کم اضافه کنید و با استفاده از لیسک به خوبی هم بزنید. توجه کنید که استفاده از همزن در این بخش موجب شده تا مواد حجم خود را از دست بدهد.

طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی

قهوه اسپرسو را به روش دلخواه آماده کنید. بعد از اینکه خنک شد، بیسکویت‌ ها را دانه دانه درون قهوه قرار داده و کف ظرف بچینید. بعد از اینکه یک ردیف بیسکویت را در کف ظرف قرار دادید، مقداری از مواد خامه‌ ای تهیه شده را روی آن بمالید. در مرحله بعدی از طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی باید یک ردیف دیگر بیسکویت آغشته به قهوه را روی مواد قرار داده و مجدد روی آن مواد بمالید. این کار را انجام داده تا بیسکویت‌ ها تمام شود.

برای تزیین روی دسر می‌ توانید از پودر کاکائو و پودر نسکافه استفاده کنید. روی سطح دسر را با استفاده از پودر کاکائو پوشانده و به شکل‌ های دلخواه تزیین نمایید.

1 تا 2 ساعت دسر را درون یخچال قرار داده و بعد از اینکه گرفته شد، می‌ توانید آن را درون ظرف مورد نظر سرو کنید. این دسر ویژه برای پذیرایی در مهمانی‌ های شما نیز گزینه بسیار عالی می‌ باشد و می‌ توانید به همراه چای و انواع نوشیدنی‌ ها سرو کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان