راه اندازی ۳۴ پایگاه انتخاب رشته کنکور در کرمان

رییس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان از راه‌اندازی ۳۴ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری از سوی این نهاد در استان برای ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها خبر داد.

راه اندازی 34 پایگاه انتخاب رشته کنکور در کرمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن فلاحی در مصاحبه ای گفت: پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش در تمامی نواحی و مناطق آموزش و پرورش این استان برپا شده است.

وی اظهار داشت: 34 پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش در استان کرمان برای ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان آزمون سراسری دایر است و در هر کدام از پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش حداقل سه یا چهار مشاور برای ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان حضور دارند.

رییس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش با دریافت تعرفه‌های دولتی خدمات مشاوره و انتخاب رشته را به داوطلبان ارائه می‌دهند.

او افزود: پیش‌بینی می‌شود حدود 40 درصد داوطلبان برای دریافت خدمات مشاوره و انتخاب رشته به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش جزو مطمئن‌ترین پایگاه‌های انتخاب رشته هستند، تصریح کرد: مشاوران حاضر در پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش جزو مشاوران زبده و با تجربه هستند که بیشتر آنان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری دارند.

فلاحی ادامه داد: پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش استان کرمان از روز سه‌شنبه 13 شهریور برای ارائه خدمات مشاوره‌ و انتخاب رشته به داوطلبان آماده هستند و فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش استان تا اتمام مهلت انتخاب رشته داوطلبان ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دارند صرفا با مشاوران تحصیلی مشورت کنند، هرکسی صلاحیت مشاوره دادن در امر مهمی مانند تحصیل داوطلبان را ندارد و نباید به هر کسی اعتماد کنند، داوطلبان آزمون سراسری برای انتخاب رشته حتما باید با مشاوران دیدار و گفت و گوی حضوری داشته باشند چون گفت‌وگوی چهره به چهره داوطلبان با مشاوران سبب می شود با شناخت بهتری از داوطلب، فرایند انتخاب رشته انجام شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان