ستاره میلان امروز به پرسپولیس پاسخ می‌دهد

باشگاه پرسپولیس امروز منتظر پاسخ مهاجم سنگالی خواهد بود.

ستاره میلان امروز به پرسپولیس پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای گذشته جست‌وجوی باشگاه پرسپولیس برای خرید مهاجم خارجی، مدیران این باشگاه را به یک نام بزرگ رساند: ام‌بایه نیانگ. مهاجم فصل گذشته امپولی که سابقه عضویت در تیم میلان را هم دارد، به عنوان گزینه خرید پرسپولیس مطرح شد و حتی بسیاری از هواداران پرسپولیس تصور کردند که خرید او محتمل خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس امروز منتظر پاسخ این بازیکن به پیشنهاد عقد قرارداد با این تیم خواهد بود.

او هنوز موافقت خود را با حضور در لیگ ایران اعلام نکرده و در حالی که گمانه‌زنی در مورد پیشنهادات از آفریقا هم وجود دارد، به مدیران پرسپولیس گفته که تا پایان روز سه‌شنبه پاسخ خواهد داد.

البته مدیران باشگاه پرسپولیس امید زیادی به خرید این بازیکن دارند و امیدوارند که عقد قرارداد با او تا پایان فیفادی انجام شود اما هنوز هیچ چیزی در این باره مشخص نیست.

پرسپولیس باتوجه به سقف بودجه برای خرید این مهاجم با چالش خاصی مواجه است اما به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس راهکار استخدام این مهاجم را پیدا خواهند کرد.

امبایه نیانگ 29 ساله در لیگ فرانسه و سری آ دوران درخشانی را داشته و حتی در لیگ ترکیه هم عملکرد خوبی داشت و حالا به عنوان بازیکن آزاد بعد از ترک امپولی، در صورت قبول پیشنهاد پرسپولیس، بمب نقل و انتقالات این تیم خواهد شد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان