دفاع رییس سابق سازمان بورس از عملکردش: تا خواستیم نفس بکشیم اتفاق تازه‌ای افتاد

رییس سابق سازمان بورس گفت: در این مدت یکی از چالش‌های بازار رخداد امنیتی بود که قابل پیش بینی نبودند و تا می‌خواستیم نفسی را تازه کنیم موضوع جدیدی رخ می‌داد، و از تنش‌های منطقه‌ای و جنگ غزه و حادثه هلی‌کوپتر رییس جمهوری باعث شدند ریسک سیستماتیک بازار افزایش پیدا کند و اثرات اقداماتی که برای بهبود وضعیت بازار انجام می‌دادیم خنثی شود.

دفاع رییس سابق سازمان بورس از عملکردش: تا خواستیم نفس بکشیم اتفاق تازه‌ای افتاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، مجید عشقی در مراسم تودیع خود اظهار داشت: زمانی که وارد سازمان بورس شدم عده‌ای گفته بودند مشکل بازار را سه روزه حل می‌کنند و بعد از مدتی همه می‌پرسیدند چرا مشکلات حل نمی‌شود؟ اما کار در سازمان را با سه محور افزایش سهم بازار سرمایه از تامین مالی‌ها، نظارت بر بازار و توسعه بازار آغاز کردیم . 

ایلنا به نقل از وی ادامه داد: در این مدت یکی از موضوعات بازار کاهش حاشیه سود شرکت‌ها بود که به دلیل ناترازی‌ها و افزایش هزینه‌های انرژی بطوریکه در این مدت نرخ گاز ١٠ برابر، نرخ برق و آب ٢٠ برابر شد و به همین دلیل متوسط میانگین حاشیه سود شرکت‌ها از ٣٠ درصد به ١٢ درصد رسید. 

رییس سابق سازمان بورس تاکید کرد: در این مدت یکی از چالش‌های بازار رخداد امنیتی بود که قابل پیش بینی نبودند و تا می‌خواستیم نفسی را تازه کنیم موضوع جدیدی رخ می‌داد و از تنش‌های منطقه‌ای و جنگ غزه و حادثه هلی‌کوپتر رییس جمهوری باعث شدند ریسک سیستماتیک بازار افزایش پیدا کند و اثرات اقداماتی که برای بهبود وضعیت بازار انجام می‌دادیم خنثی شود.

 ادامه دارد...

223228

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان