پرسرعت‌ترین اینترنت جهان در کشور همسایه ایران

بر اساس گزارش جدید اسپیدتست امارات متحده عربی چه در بخش موبایل چه در بخش اینترنت ثابت، پرسرعت‌ترین اینترنت جهان را دارد. ایران در رتبه هفتادم در سرعت اینترنت موبایل و رتبه ۱۴۴ بخش اینترنت ثابت ایستاده است.

پرسرعت‌ترین اینترنت جهان در کشور همسایه ایران

به گزارش خبرآنلاین، اسپیدتست گزارش سرعت اینترنت جهان در ماه اوت را منتشر کرد که بر اساس آن امارات متحده عربی در هر دو بخش اینترنت ثابت و اینترنت موبایل در صدر جدول ایستاده است.

در بخش اینترنت موبایل امارات با سرعت متوسط 398.51 مگابیت‌برثانیه در جایگاه نخست ایستاده است. در این بخش کشورهای قطر و کویت پس از امارات در جایگاه دوم و سوم ایستاده‌اند.

پرسرعت‌ترین اینترنت جهان در کشور همسایه ایران
پرسرعت‌ترین اینترنت‌های جهان در بخش ثابت و موبایل

در اینترنت موبایل ایران جایگاه هفتادم جدول را با سرعت متوسط 36.70 مگابیت‌برثانیه قرار گرفته است که نسبت به ماه قبل یک پله پایین‌تر است. متوسط سرعت اینترنت ایران در ماه جولای بر اساس گزارش اسپیدتست  37.41 مگابیت‌برثانیه بود.

در بخش اینترنت ثابت نیز امارات جایگاه نخست را با سرعت متوسط 297.62 مگابیت‌برثانیه در اختیار دارد. در این بخش نیز سنگاپور و هنگ‌کنگ پس از امارات رده دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

ایران در اینترنت ثابت هم جایگاه خوبی ندارد و با سرعت 14.81 رتبه 144 جدول را در اختیار دارد. هر چند که رتبه ایران در این بخش نسبت به ماه پیش 2 پله بالاتر رفته اما سرعت نسبت به ماه جولای پایین‌تر بوده است. در ماه جولای بر اساس گزارش اسپیدتست متوسط سرعت اینترنت ثابت ایران 14.95 ثبت شده بود.

پرسرعت‌ترین اینترنت جهان در کشور همسایه ایران
سرعت اینترنت ثابت و موبایل ایران در ماه اوت

در انتهای جداول گزارش اسپیدتست کشورهای ترکمنستان در بخش اینترنت ثابت و یمن در بخش اینترنت موبایل ایستاده‌اند. سرعت اینترنت ثابت ترکمنستان در این جدول 3.53 مگابیت‌برثانیه ثبت شده و جایگاه 161 را برایش به ارمغان آورده است. سرعت 7.91 مگابیت‌برثانیه اینترنت موبایل نیز یمن را در جایگاه 111 قرار داده است.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان