۴۵۰۰ پروژه عمرانی بسیج سازندگی مازندران در دست اجرا است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه مازندران در انجام پروژه‌های عمرانی زبانزد است، گفت:۴۵۰۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۴ همت در مازندران در دست اجرا است.

4500 پروژه عمرانی بسیج سازندگی مازندران در دست اجرا است

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سردار محمد زهرایی در سفر به مازندران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی مازندران در سالن جلسات سپاه کربلا اظهار کرد: دیگر ناگزیریم خدمات تخصصی دهیم چرا که رویکرد مردم به این سمت سوق پیدا کرده است. وی با اشاره به اینکه در کشور 62 هزار گروه جهادی فعال داریم، افزود: گروه‌های جهادی برای حل مساله باید تخصصی باشند.

وی با بیان اینکه صلاحیت فنی گروه‌های جهادی در 3 سطح ملی، استانی و شهرستانی مشخص شده است، یادآور شد: گروه‌های جهادی باید صلاحیت فنی داشته باشند تا کار تخصصی انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اعلام اینکه در اقتصاد مقاومتی هم تخصصی عمل کرده‌ایم، گفت: 19 هزار و 500 پروژه محرومیت‌زدایی در سال گذشته به پایان رسید که مقرر شده بود پروژه‌های مذکور با حضور شهید رئیسی افتتاح شود و در حال حاضر بنا داریم با حضور دکتر پزشکیان این پروژه‌ها را بهره‌برداری کنیم.

زهرایی برای ساماندهی مدارس پیرو صحبت رئیس‌جمهور اعلام آمادگی کرد و یاداور شد: طرح آبرسانی به 2 هزار و 38 روستا صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه در طرح "از آبخیز تا جالیز" 750 پروژه به پایان رسید، گفت: کمک‌کننده به دولت در ایجاد اشتغال هستیم و در این راستا در سال گذشته 250 هزار تثبیت شغلی صورت دادیم و 57 هزار شغل پایدار ایجاد کردیم.وی از ایجاد 123 هزار فرصت شغلی در سال گذشته خبر داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه استان مازندران در انجام پروژه‌های عمرانی زبانزد است، اظهار کرد: 4500 پروژه عمرانی با اعتبار 4 همت در مازندران در دست اجراست.زهرایی با اعلام اینکه طی دو سال گذشته 23 هزار پروژه مسکن محرومین تحت پوشش کمیته امداد عملیاتی شد، افزود: از این میان 17 هزار و 500 واحد مسکونی را تحویل دادیم.

وی ادامه داد: با پایان یافتن مابقی واحدهای مسکونی در دست ساخت، دیگر متقاضی مسکن در روستاها نخواهیم داشت. سردار زهرایی با اشاره به اینکه امسال در کل کشور یک میلیون و 700 هزار بسته معیشتی توزیع شد، بیان کرد: امسال آزادی 1500 زندانی رقم خورد و 4500 جهیزیه نیز اهدا شد. تاکنون مقدمات آزادی 18 هزار زندانی را فراهم و 35 میلیون بسته معیشتی نیز توزیع کردیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: در هفته بسیج، نهضت خدمات مومنانه را بصورت گسترده انجام خواهیم داد و در دهه فجر و ماه مبارک رمضان نیز 3 رزمایش خدمت مومنانه خواهیم داشت.

سردار زهرایی با بیان اینکه در اربعین حسینی گروه‌های جهادی خدمات تخصصی ارائه دادند، گفت: بعنوان نمونه تعمیر لوازم سرمایشی موکب‌داران را گروه‌های جهادی اصناف برعهده گرفت‌. همچنین تکمیل موکب‌های عراقی توسط گروه‌های جهادی انجام شد.

وی ادامه داد: یکی از گروه‌های جهادی سال گذشته 60 سرویس بهداشتی را برای موکب‌های اربعین آماده کردند و امسال هم 20 موکب از خدمات‌شان بهره‌مند شدند. در ایام پایانی ماه صفر، 250 موکب جهادی در مشهدمقدس مستقر شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان