پاسخ حزب‌الله به رژیم صهیونیستی چگونه خواهد بود؟

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل هشدار داد پاسخ حزب‌الله به ترور یکی از فرماندهان ارشد آن توسط رژیم صهیونیستی منجر به حملات گسترده‌تر و عمیق‌تر به داخل سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

پاسخ حزب‌الله به رژیم صهیونیستی چگونه خواهد بود؟

به گزارش خبرآنلاین  یک سخنگوی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل درباره واکنش حزب‌الله لبنان به حمله روز سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی در بیروت که منجر به شهادت «فواد شکر» یکی از فرماندهان ارشد این گروه شد، تصریح کرد پاسخ حزب‌الله ممکن است منجر به حمله آن به اهداف نظامی و همچنین اهداف غیرنظامی بسیار «گسترده‌تر و عمیق‌تر» در داخل سرزمین‌های اشغالی شود.

به نقل از ایسنا این سخنگو در پاسخ به شبکه سی‌بی‌اس نیوز درخصوص چگونگی پاسخ حزب‌الله به این حمله که علاوه‌ براین به شهادت دست کم پنج غیر نظامی و زخمی شدن افرادی دیگر انجامید، گفت: تاکنون حزب‌الله و رژیم (صهیونیستی) در یک توافق نانوشته، برخی خطوط در حملات نظامی خود را رعایت می‌کردند و در عملیات نظامی خود به محدودیت‌های خاصی پایبند بودند، به این معنی که اقدامات خود را به مناطق مرزی و مناطق کم عمق محدود می‌کردند و اغلب اهداف نظامی را مورد اصابت قرار می دادند.

وی ادامه داد: اما حمله رژیم به ضاحیه در بیروت و هدف قرار دادن یک ساختمان مسکونی نشان دهنده عبور از این مرزها بود. ما پیش‌بینی می‌کنیم که حزب‌الله در پاسخ، اهداف گسترده‌تر و عمیق‌تری را انتخاب کند و خود را صرفاً به اهداف و ابزار نظامی محدود نکند.

سخنگوی نمایندگی ایران نزد سازمان ملل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این اهداف ممکن است کجا باشند؟ به سی‌بی‌اس نیوز گفت آنها در داخل خاک سرزمین‌های اشغالی فلسطین خواهند بود.

حزب‌الله لبنان پس از وقوع این حمله در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن صهیونیستی شامگاه سه شنبه سی‌ام ژوئیه 2024 به ضاحیه بیروت حمله کرد و یک ساختمان مسکونی را در یکی از محله‌های آن هدف قرار داد که بر اثر آن شماری از شهروندان به شهادت رسیدند و برخی دیگر زخمی شدند. همچنین ویرانی زیادی در برخی طبقه‌های ساختمان به بار آمد. فرمانده بزرگ جهادی برادر، فواد شکر(حاج محسن) در آن زمان در این ساختمان حضور داشت.

سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله روز پنج‌شنبه هشدار داد اسرائیل از خطوط قرمز عبور کرده و درگیری وارد مرحله جدیدی شده است.

او افزود: پاسخ خواهد آمد که گسترده و همزمان خواهد بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: وارد مرحله جدیدی شده‌ایم و فشار بر همه جبهه‌ها برای وادار کردن مقاومت به تسلیم شدن، به هیچ وجه موفقیت‌آمیز نخواهد بود.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: پاسخ مقاومت به ترور شهید فواد شکر ثابت و غیرقابل بحث است و دشمن و آنانی‌که از این رژیم حمایت می‌کنند، قطعا باید منتظر پاسخ بعدی ما باشند.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان