اجرای مگا پروژه مناطق نفت خیز جنوب با اتکا به تولیدات داخلی

با اتکا به تولیدات داخلی پروژه تامین مواد حفاری با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

اجرای مگا پروژه مناطق نفت خیز جنوب با اتکا به تولیدات داخلی
 به گزارش خبرآنلاین با هدف توسعه میادین نفتی جنوب کشور طی سه بخش کلیدی محقق خواهد شد
تامین متریال مورد نیاز حوزه حفاری ، یکی از گام‌های مهم در توسعه زیرساخت‌های انرژی محسوب می شود.
تامین مواد این پروژه به دلیل حجم سرمایه‌گذاری و تاثیرات گسترده آن بر صنعت نفت و گاز، یکی از اهداف مهم صنعت نفت کشور محسوب می‌شود و بیانگر تعهد جدی دولت به افزایش ظرفیت های تولید و بهبود زیرساخت‌های کلیدی است که قطعا نقشی حیاتی در توسعه اقتصادی کشور ایفا خواهد کرد .
این پروژه‌ علاوه بر افزایش ظرفیت تولید نفت، به ایجاد هزاران فرصت شغلی منجر خواهد شد و به عنوان یک موتور محرک برای رشد اقتصادی و توسعه صنعتی در این مناطق عمل خواهد کرد.
شرکت تولید مواد حفاری سپیدان که همواره به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت نفت و گاز مطرح می باشد، با تکیه بر تجربیات فراوان در اجرای پروژه‌های گوناگون ، به عنوان یکی از گزینه‌های مهم برای اجرای این پروژه مطرح می باشد و تایید صلاحیت این شرکت توسط مناطق نفت خیز جنوب مهر تاییدی بر توانمندی‌های فنی و مدیریتی و تعهد به رعایت استانداردهای زیست‌محیطی و ایمنی می باشد.
اجرای این پروژه‌ با بهره گیری از تولیدات داخلی خواهد بود و بر اساس مطالعات انجام شده حدود 70 درصد از مواد  مورد نیاز از تولیدات داخلی تامین خواهد شد که این رویکرد نه تنها به حمایت از تولیدکنندگان داخلی منجر می‌شود، بلکه نقش مهمی در کاهش وابستگی به واردات و تقویت اقتصاد ملی ایفا خواهد کرد.
با توجه به ظرفیت ها و تجربیات سپیدان، این شرکت به عنوان پیشتاز این عرصه نقشی کلیدی در موفقیت و اجرا و همچنین توسعه زیرساخت‌های انرژی کشور خواهد داشت و قطعا با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تکنولوژی‌های نوین، این پروژه‌ ملی را با بالاترین کیفیت ممکن اجرایی خواهد کرد.
46
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر