پوتین: روسیه نئونازی‌ها را در دونباس و کورسک شکست می‌دهد

رئیس جمهور روسیه در دیدار با مادران قربانیان حمله تروریستی «بسلان»، گفت که کشورش در مبارزه علیه نئونازی‌ها به اهداف خود خواهد رسید.

پوتین: روسیه نئونازی‌ها را در دونباس و کورسک شکست می‌دهد

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه عصر سه‌شنبه با مادران قربانیان حمله تروریستی سال 2004 (1383) در بسلان دیدار کرد.

طبق گزارش خبرگزاری ریانووستی، او در این دیدار، حمله تروریستی بسلان را، «زخمی التیام نیافته در حافظه تاریخی تمام روسیه» توصیف کرد و گفت که این کشور هرگز آن را فراموش نخواهد کرد.

در نتیجه این حمله تروریستی، 334 نفر از جمله 186 کودک کشته، نزدیک به 800 نفر مجروح و ده‌ها نفر از آن‌ها معلول شدند.

پوتین همچنین روی ادامه یافتن حمایت مقامات روسیه از بسلان تاکید کرد و یادآور شد که در آن دوران، نه تنها بسیاری بدنبال توجیه این حمله تروریستی بودند، بلکه «تروریست‌ها به‌طور سیاسی، اطلاعاتی، مالی و نظامی تحت حمایت آن‌ها (کشورهای خارجی) بودند.»

رئیس‌جمهور روسیه همچنین گفت «در روسیه، ضرب‌المثلی داریم که در آن می‌گوییم این مسئله را برای دشمنت هم نخواه، اما دشمن ما (روسیه) متفاوت است. آن شبیه ما نیست.»

او در ادامه گفت: «همان‌طور که روسیه در مبارزه با تروریست‌ها به اهداف خود دست یافته است، به اهداف خود در مبارزه با نئونازی‌ها در دونباس، نووروسیا و کورسک نیز دست خواهد یافت.

پیش از این دیدار، پوتین از مجموعه یادبود «شهر فرشتگان» که 266 نفر از 334 قربانی این حمله تروریستی در آن دفن شده‌اند، بازدید کرد.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان