وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان را شاهدیم و لازم است مسافران در مدیریت سفر خود توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ یدالله جهان‌تاب، رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های منتهی به مازندران و آخرین وضعیت راه‌های استان، اظهار داشت: وضعیت تردد خودروها در جاده‌های مازندران پر حجم، اما در جریان است.

مهر در خبری نوشت:وی با بیان اینکه ترافیک در محور چالوس حدفاصل پل‌ زنگوله تا سیاه‌بیشه پرحجم است، تصریح کرد: ترافیک در محور آزادراه تهران_شمال هم سنگین گزارش می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی جاده هراز بیان کرد: در محور هراز در محدوده‌ زیار، وانا، سه‌راهی چلاو شاهد ترافیک سنگین هستیم.

جهان‌تاب، گفت: تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر عادی و روان گزارش شده است.

وی با اشاره به نبود مداخلات جوی در محورهای مازندران، بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی هم از امروز یکشنبه 11 شهریورماه آغاز شد و تا شنبه 17 شهریورماه در جاده‌های مازندران ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با توصیه بر رعایت سرعت و سبقت غیرمجاز در راه‌های مازندران خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در راه‌های پر پیچ و پر خطر شد.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان