جشنواره رسانه‌ای روایت جهاد برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای «روایت جهاد» در ۲۱ عرصه و ۱۵ قالب هنری خبر داد.

جشنواره رسانه‌ای روایت جهاد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،مهدی کاشفی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای «روایت جهاد» در استان سمنان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی فعالان رسانه‌ای حوزه جهادی است که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. 
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان یکی دیگر از اهداف جشنواره رسانه‌ای «روایت جهاد» را بسترسازی برای ایجاد و بروز آثار فاخر در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به نیازمندان عنوان کرد. 
 
وی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای «روایت جهاد»  در 21 عرصه برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره در عرصه‌های مختلف شامل عمران و محرومیت‌زدایی، پدافند غیرعامل، سبک زندگی جهادی، هنر و رسانه جهادی، زنان و خانواده، جهاد خدمت، شبکه‌سازی و تشکیلات، علمی و دانش‌بنیان، اقتصاد مقاومتی، جهاد تبیین، فضای مجازی و... برگزار می‌شود. 
 
کاشفی همچنین بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در 15 قالب هنری شامل روایتگری، مستندسازی، فیلم کوتاه، داستان، شعر، موشن‌گرافی، سوژه‌یابی، سرود، تصویرسازی، تجربه‌نگاری و... تولید و به این جشنواره ارسال کنند.  
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 25 شهریورماه است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولید شده خود را در پیام‌رسان ایتا به روابط‌عمومی بسیج سازندگی استان به شماره 09021072531 ارسال کنند. 
 
وی با اشاره به اینکه در اختتامیه این جشنواره آثار برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، گفت: آثار برتر نیز به مرحله جشنواره ملی راه خواهند یافت. 
 
کاشفی با بیان اینکه 70 اثر در دومین دوره جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد در استان سمنان ارسال شد، اظهار کرد: در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای «روایت جهاد» پنج اثر به‌عنوان آثار برتر معرفی و تجلیل شدند. 
 
این مقام مسئول با بیان اینکه امروزه رسانه‌ها نقش مؤثری در راستای رسیدن به اهداف گروه‌ها و فعالیت‌های جهادی دارند، افزود: امیدواریم که با کمک اهالی هنر و رسانه به افق پیشرفت و تحقق اهداف بسیج سازندگی برسیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان