۴۷پروانه ساختمانی در محله هادی‌آباد قزوین صادر شد

مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین گفت: از زمان اجرای طرح نوسازی بافت‌ های فرسوده در محله هادی آباد ۴۷پروانه ساختمانی صادرشده است.

47پروانه ساختمانی در محله هادی‌آباد قزوین صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «داریوش قاسمی» مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های مجموعه مدیریت شهری با اتخاذ بسته‌های تشویقی از اعطای تراکم بیشتر و تخفیفات ویژه در صدور پروانه شاهد افزایش چشمگیر ساخت و ساز در محله هادی آباد هستیم.

وی با تاکید بر اولویت‌های مهم شورای شهر و شهرداری در راستای احیای بافت های فرسوده شهر اظهارکرد: طی جلسات کارشناسی معاونت شهرسازی و معماری و این منطقه، در نیمه دوم سال 1402 طرح تشویقی بازآفرینی شهری در محله هادی آباد آغاز شد با موضوعاتی از جمله افزایش تراکم تا تخفیفات ویژه در صدور پروانه ساختمانی شامل آنها بود.

مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: با کاهش زمان صدور پروانه ساخت در بافت های فرسوده محله هادی آباد و اعطای تراکم بیشتر در صورت تجمیع پلاک، شاهد رونق گرفتن ساخت و ساز از زمان اجرای بسته تشویقی هستیم.

قاسمی با اشاره به اهداف این طرح گفت: در این راستا شهرداری قزوین تلاش نموده با اعطای تراکم تا شش طبقه و عقب نشینی خانه‌های جدید، عرض معابر را بیشتر کند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی امدادرسانی با سهولت بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: در سال قبل با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح 330 واحدی در بافت فرسوده در محله هادی آباد آغاز شد و با شروع بسته های تشویقی تاکنون 47 پروانه ساختمانی توسط منطقه 4 شهرداری صادر شده است.

مدیر منطقه 4 شهرداری قزوین در خاتمه بیان کرد: با توجه به رویکرد ویژه شهرداری قزوین مبنی بر احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده و بهبود و ارتقای خدمات و سرانه‌های محله‌ای، منطقه چهار توانست با استفاده از تمهیدات اتخاذ شده، مشوق‌های نوسازی و تسهیل در روند صدور پروانه در سال 1402 و نیمه اول امسال، صدور مجوز پروانه ساختمانی در بافت فرسوده محله هادی آباد رشد قابل توجهی داشته باشد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان