بهره برداری از ۱۵ کیلومتر از محورهای چهارخطه لرستان

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۱۵ کیلومتر از پروژه های چهار خطه خرم آباد_کوهدشت و الشتر_ فیروزآباد به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از 15 کیلومتر از محورهای چهارخطه لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، بهزاد شاکرمی در این باره گفت : بخشی از قطعه اول پروژه چهار خطه خرم آباد_کوهدشت به طول هشت کیلومتر حد فاصل خضر تا فرودگاه خرم آباد همزمان با فرارسیدن هفته دولت افتتاح شد.

 ادامه داد: میزان اعتبار هزینه شده برای افتتاح و تکمیل این هشت کیلومتر 110 میلیارد تومان است که با برآورد و ارزش گذاری این مبلغ به قیمت روز 330 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی افزود: این قطعه از پروژه چهارخطه خرم آباد_کوهدشت از سال 1397 شروع شده و تا به امروز عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

شاکرمی گفت: 7 کیلومتر از محور چهار خطه الشتر_فیروزآباد که از سال 1397 شروع شده بود با هزینه 65 میلیارد تومان و با ارزش قیمت گذاری روز؛195میلیارد تومان نیز به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: با افتتاح این قطعه 7 کیلومتری پروژه چهارخطه 14 کیلومتری الشتر_فیروزآباد به طور کامل افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: هفته دولت امسال همچون سال های قبل برکات زیادی دارد و منشأ آغاز و افتتاح بسیاری از طرح های مهم و اثرگذار در استان لرستان است.

شاکرمی به رشد قابل توجه افتتاح پروژه های چهارخطه در لرستان اشاره کرد و گفت: میانگین ساخت چهارخطه ها در استان لرستان در سال های قبل بین 5 تا 7 کیلومتر در سال بود که این مقدار در دو سال گذشته به 30 کیلومتر افزایش یافت. 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان