شکستگی لوله‌های آب محله ششصد دستگاه بندرعباس رفع شد

صبح ساحل نوشت: مشکل فرسودگی و شکستگی شبکه توزیع آب محله ششصد دستگاه بندرعباس برطرف شد. این مشکل مدت‌ها از طرف مردم پیگیری می‌شد اما نتیجه‌ای در پی نداشت. بیش از چندین ماه هدر رفت آب، این مشکل رفع شد.

شکستگی لوله‌های آب محله ششصد دستگاه بندرعباس رفع شد

 ساکنان محله شش‌صد دستگاه از شکستگی گسترده لوله‌ها که باعث هدر رفت آب، مشکل در رفت‌وآمد خودروها و حتی عابران پیاده شده بود گلایه کردند. پس از پیگیری صبح ساحل از طریق روابط عمومی اداره آب و فاضلاب هرمزگان، این مشکل برطرف شد.

یکی از ساکنان این محله در گفتگو با تحریریه صبح ساحل گفت: چندین بار به اداره اتفاقات آب مراجعه کردیم؛ اما متأسفانه پیگیری انجام نشد. وی افزود: چندین ماه است که آب هدر می‌رود و پیگیری مشخصی صورت نمی‌گیرد. این موضوع سبب ایجاد چاله‌های متعدد در کوچه‌های ششصد دستگاه شده و به خودروها آسیب می‌رساند. عابران پیاده هم برای رفت‌وآمد دچار مشکل شده‌اند.

 وی افزود: منبع آب ششصد دستگاه مشکل دارد و شالوده هم تعمیر نشده است. از مسئولین تقاضا داریم به این مسئله رسیدگی کنند. این قضیه باعث شده آسفالت کوچه‌ها خراب شود و محله شکل نامناسبی بگیرد.

  

 قدمت بالا و فرسودگی شبکه توزیع

روابط عمومی اداره آب و فاضلاب هرمزگان گفت: شبکه‌های آب‌رسانی شهر بندرعباس به دلیل قدمت بالا بسیار فرسوده هستند. منبع آب بسیاری از محلات را بارها تعمیر کرده‌ایم. حتی بخشی از محدوده اصلاح شبکه شده است و بخش دیگرهم به‌زودی تعمیر می‌شود. وی اضافه کرد: این منطقه جز محله‌های قدیمی محسوب می‌شود؛ به همین دلیل لوله‌ها قدیمی هستند.

این کارشناس افزود: عملیات اصلاح به طول 200 متر برای شبکه توزیع آب کوچه مذکورانجام شد و مشکل اهالی این محله و هدر رفت آب رفع شد.

  

 فرسودگی شبکه‌ی آب و فاضلاب

یکی از عوامل هدر رفت آب در هرمزگان فرسودگی گسترده شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب است. پیش‌ازاین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرده بود: فرسوده بودن شبکه‌های آب‌رسانی و عدم امکان اجرای اصولی شبکه در بافته‌ای فرسوده از مشکلات آب و فاضلاب به‌ویژه در شهر بندرعباس است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان