مرسدس‌بنز و رولزرویس ارزان‌تر از پراید!/ عکس

خودروهای چینی در پنج سال گذشته با پیشرفت قابل‌توجهی در کیفیت ساخت، طراحی و فناوری، مسیر طولانی را پیموده‌اند. با این حال، خودروهای عجیب‌وغریبی در چین باقی مانده‌اند.

مرسدس‌بنز و رولزرویس ارزان‌تر از پراید!/ عکس

امیرمسعود عابدین_ احتمالاً تصاویر برخی از خودروهای عجیب و غریب خودروهای چینی را در فضای مجازی دیده باشید؛ خودروهایی که در واقع نسخه فیک و تقلبی خودروهای مطرح دنیا به‌حساب می‌آیند و با قیمتی بسیار پایین و ابعاد کوچک به فروش می‌رسند. به‌تازگی در یک رویداد در چین، دو خودروی جدید از این نوع محصولات به نمایش گذاشته شده‌اند که بر اساس رولزرویس و مرسدس بنز ساخته شده‌اند.

مرسدس‌بنز و رولزرویس ارزان‌تر از پراید!

نسخه مینی رولزرویس گوست شاید جذاب‌ترین خودرو باشد. درست مانند یک رولزرویس واقعی، این خودروی کوچک دارای جلوپنجره بزرگ با روکش کرومی است، اگرچه فاقد مجسمه متحرک معروف این خودروساز است. در دو طرف جلوپنجره، چراغ‌هایی شبیه به چراغ‌های رولزرویس گوست قرار گرفته‌اند، اما درخشش آبی آن‌ها باعث می‌شود تا ارزان به نظر برسند.

مرسدس‌بنز و رولزرویس ارزان‌تر از پراید!

در کناره‌های خودرو مواردی مانند دستگیره‌های درها و همچنین نوع باز شدن آن‌ها نیز از رولزرویس الهام گرفته شده است.

مرسدس‌بنز و رولزرویس ارزان‌تر از پراید!

جالب اینجاست که مدل مرسدس‌بنز S کلاس میباخ نیز با نمای جلویی متفاوت در این رویداد حضور داشته است. چراغ‌های جلو، جلوپنجره و ورودی‌های هوای مرسدس‌بنز در سپر جلو دیده می‌شوند.

مرسدس‌بنز و رولزرویس ارزان‌تر از پراید!

در فضای داخلی این خودروها دو صفحه‌نمایش متصل‌به‌هم، یک سیستم نورپردازی محیطی و دریچه‌های تهویه مطبوع دایره‌ای نیز وجود دارد که به‌وضوح از موارد استفاده شده توسط مرسدس الهام گرفته شده است.

هیچ جزئیاتی درباره قوای محرکه این خودروها وجود ندارد، اما طبق گزارش‌ها، هر کدام با قیمتی کمتر از 2000 دلار (120 میلیون تومان) در دسترس هستند.

منبع: carscoops

322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان