بازگشت پادشاه جاده‌ها

آستون مارتین مدل ۲۰۲۵ ونکوییش را معرفی کرد. پادشاه تولیدات لوکس آستون مارتین که تا کنون طی حدود ۳ دهه ۳ نسل از آن ساخته شده است.

بازگشت پادشاه جاده‌ها

به گزارش خبرآنلاین، نسل اول آستون مارتین ونکوییش سال 2001 در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شد و بیش از یک دهه طول کشید تا در سال 2012 نسل دوم آن به میدان بیاد. این ماشین در نسل‌های یک و دو موتور 5.9 لیتری 12 سلیندر داشت که هر کدام حدود 500 اسب بخار نیرو فراهم می‌کردند.

حالا نوبت به نسل سوم آستون مارتین ونکوییش رسیده است که با همان دست فرمان به دل جاده زده است. با شاسی آلومینیومی، سیستم تعلیق دو جناقی جلو و سیستم تعلیق مولتی لینک عقب، ونکوییش ادامه دهنده راه دیگر تولیدات شرکت چون دی‌بی‌1 است.

بازگشت پادشاه / رونمایی از شاهکار 12 سیلندر آستون مارتین

ونکوییش جدید جدای از افزایش فاصله میان محورها، با نگاهی به طراحی ماشین‌های قدیمی و جدید آستون مارتین، ماشین‌های فرمول یک و ماشین‌های طراحی شده برای رالی لمان ساخته شده است. امضای طراحان آستون مارتین در جای جای خودرو به چشم می‌خورد و طراحی عقب نمایی جسور و وحشی به ماشین بخشیده است.

بازگشت پادشاه / رونمایی از شاهکار 12 سیلندر آستون مارتین

زیر کاپوت این شاهکار مهندسی موتوری 12 سیلندر به حجم 5.2 لیتر خوابیده است که با 824 اسب بخار قدرت و گشتاور نیروی 1000 نیوتن متر در 3.2 ثانیه ونکوییش را از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

حداکثر سرعت آستون مارتین ونکوییش 2025 چیزی حدود 344 کیلومتر بر ساعت است.

بازگشت پادشاه / رونمایی از شاهکار 12 سیلندر آستون مارتین

منبع: نیوزویک

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان