افتتاح پروژه گازرسانی به ۳۴ روستا و ۱۷۰ واحد صنعتی کرمانشاه در هفته دولت

مدیرعامل گاز کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دولت پروژه گازرسانی به ۳۴ روستا و ۱۷۰ واحد صنعتی استان کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

افتتاح پروژه گازرسانی به 34 روستا و 170 واحد صنعتی کرمانشاه در هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، ناصر حسینی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: روستاهایی که گازدار خواهند شد در شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، سرپل‌ذهاب و دالاهو قرار دارند و در مجموع 654 خانوار را در بر می‌گیرند.

وی افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به این روستاها را یک هزار و 640 میلیارد است.

مدیرعامل گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: با گازدار شدن این روستاها شاهد افزایش سطح رفاه و آسایش مردم عزیز آنها که ولی‌نعمت ما هستند خواهیم بود.

 حسینی با اشاره به نقش ویژه صنایع در کاهش بیکاری و تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به تقویت تولید، گفت: در این راستا پروژه گازرسانی به 170 واحد صنعتی در 12 شهرستان استان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به این واحدهای صنعتی 400 میلیارد ریال است.

 حسینی بیان کرد: با گازرسانی به این واحدها در هر ساعت معادل 18 هزار و 670 مترمکعب گاز در مصرف سوخت مایع صرفه‌جویی خواهد شد که نقش مهمی در کاهش هزینه‌های تولید و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی خواهد داشت.

 مدیرعامل گاز استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری استان کرمانشاه 100درصد بوده و ضریب نفوذ گاز در مناطق روستایی با احتساب این 34 روستا به 97.6 و ضریب نفوذ کل استان به 99.4 خواهد رسید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان