بایدن وهریس تحقیقاتی مستقل را درباره قتل عایشه به جریان بیاندازند

خانواده فعال آمریکایی-ترکیه‌ای که روز گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری جان باخت، خواهان اجرای تحقیقات مستقل از سوی رئیس جمهور آمریکا در خصوص این جنایت شدند.

بایدن وهریس تحقیقاتی مستقل را درباره قتل عایشه به جریان بیاندازند

به گزارش خبرآنلاین، خانواده «عایشه نور» فعال آمریکایی- ترکیه‌ای که روز گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری جان باخت در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی آمریکایی «سی ان ان» تحقیقات رژیم صهیونیستی در خصوص این جنایت را کافی ندانستند.

خانواده این فعال حامی فلسطین اعلام کردند: تحقیقات اسرائیل در خصوص قتل دختر ما کافی نیست. بایدن، معاون وی و بلینکن باید تحقیقات مستقلی را در خصوص قتل عائشه به جریان بیاندازند.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، خانواده عائشه نور تصریح کردند: دختر ما به ضرب گلوله‌ای کشته شده که به گواه ویدیو (لحظه قتل) یک نظامی اسرائیلی آن را شلیک کرده است. باید اجرای بازپرسی کامل در خصوص روند این قتل غیرقانونی تضمین شود.

گفتنی است روز گذشته نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یکی از شهروندان ترکیه‌ای- آمریکایی به نام «عایشه نور» را در اطراف منطقه «جبل صبیح» در «شهرک بیتا» در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله به قتل رساندند.

به گفته منابع محلی، این فعال حامی فلسطین در تظاهرات هفتگی ضد شهرک‌سازی در جنوب نابلس شرکت کرده بود که بر اثر تیراندازی مستقیم نظامیان اشغالگر از ناحیه سر به شدت زخمی شد و سپس جان باخت.

این نخستین باری نیست که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی جان یکی از حامیان بیگانه فلسطین را به ضرب گلوله می‌گیرند و صهیونیست‌ها پیش از این نیز بارها مرتکب چنین جنایتی شده‌اند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان