بارسلونا اشک این بازیکن را در آورد

ویتور روکه از دورانش در بارسلونا با تلخی یاد می‌کند.

بارسلونا اشک این بازیکن را در آورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ویتور روکه پس از هفت ماه از انتقال 30 میلیون یورویی به بارسلونا، در نقل و انتقالات تابستان 2024 این تیم را به شکل قرضی و به مقصد رئال بتیس ترک کرد. این بازیکن 19 ساله در مصاحبه با آاس ادعا کرده است که او هم مانند بسیاری از هواداران از برخورد باشگاه بارسلونا با خودش گیج شده است.

دوران سختی بود. فرصت‌هایی به من داده شد اما نه آن‌گونه که تصور می‌کردم. فکر می‌کردم که همه چیز متفاوت خواهد بود، چه در برخورد، چه در نحوه بازی و چه در نحوه صحبت کردن با من از سوی هیئت مدیره. اما هرچه که بود، تمام شد. اکنون تمرکز من روی بتیس است. به‌خاطر فرصت بازی برای تیم ملی (زیر 20 سال) سپاسگزار خداوند هستم. 

ویتور روکه یک بار یکی از جلسات تمرینی بارسلونا را با چشمان گریان به پایان رساند. مهاجم برزیلی در این مورد گفت:

گاهی اوقات دیگران اتفاقات درون باشگاه را نمی‌بینند و نمی‌دانند آدم‌ها چگونه با هم رفتار می‌کنند. زمان‌هایی هم پیش‌ می‌آید که ذهن من طاقت اتفاقاتی که رخ می‌دهد را ندارد اما تلاش می‌کنم روی جنبه روانی خودم کار کنم. اما باور کنید سخت است. خبرنگاران درکی از شرایط خارج از زمین ندارند. 

انتقال ویتور روکه به رئال بتیس پس از این رخ داد که هانسی فلیک هم مانند ژاوی، تصمیم گرفت تیم نیازی به او ندارد. روکه کمتر از 300 دقیقه برای بارسلونا بازی کرد و 2 گل طی 16 بازی به ثبت رساند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان