اقامت بیش از ۲۶۳ هزار مسافر و زائر رضوی در دهه پایانی ماه صفر در استان سمنان

رئیس حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از اقامت بیش از ۲۶۳ هزار نفر از زائران و عزاداران در دهه پایانی ماه صفر در استان سمنان خبر داد.

اقامت بیش از 263 هزار مسافر و زائر رضوی در دهه پایانی ماه صفر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، حمیدرضا حسنی روز شنبه 17 شهریورماه 1403 گفت: در بازه زمانی 3 تا 16 شهریورماه 1403 تعداد 263500 نفر مسافر و زائر امام رضا (ع) در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی استان سمنان اقامت داشته‌اند.

رئیس حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: در دهه پایانی ماه صفر 27510 نفر در تأسیسات گردشگری،10857 نفر در اماکن اقامتی آموزش‌وپرورش، 73750 نفر در مساجد و زائرسراها و 151383 نفر در کمپ‌ها و بوستان‌های استان سمنان اقامت داشته‌اند.

حمیدرضا حسنی افزود: در این بازه زمانی 280 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری باهدف احصاء مشکلات و رفع نواقص، اجرای پروتکل‌های بهداشتی، رعایت نرخ نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات توسط واحدهای خدماتی و تأسیسات گردشگری، برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن همراه با خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و عزاداران استان سمنان بخصوص زائران آقا امام حسین (ع) و امام رضا (ع) انجام‌شده است.

او افزود: بازدیدهای نظارتی در این ایام با حضور فرمانداران، معاون دادستان مرکز استان، مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، تعزیرات حکومتی و کارشناسان ادارات بهداشت و درمان، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ... انجام‌شده است.

رئیس حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: در بازدیدهای نظارتی بیش از 40 واحد خدماتی تذکر و اخطار کتبی دریافت نمودند و یک واحد پذیرایی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی پلمپ گردید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان