معرفی بهترین عطر ها برای افراد سیگاری!

همانطور که می دانید یکی از دغدغه افراد سیگاری این است که چگونه می توانند بوی سیگار را از روی لباس هایشان کمتر کنند که با کمک عطر و ادکلن های مناسب می توانید اینکار را انجام دهید به همین خاطر، در این مقاله چند عطر برای افراد سیگاری را در اختیارتان خواهیم گذشت.

معرفی بهترین عطر ها برای افراد سیگاری!

بوی سیگار یکی از بو های زننده می‌ باشد که رایحه آن نیز سرد است و علاوه بر اینکه اطرافیان با این بو دچار آزار و اذیت می‌ شوند باعث ایجاد افسردگی نیز در آن ها می شود از این رو، سیگاری‌ ها تمایل زیادی به استفاده از ادکلن‌ ها دارند که بوی بد سیگار را از بین ببرد بنابراین، اگر شما نیز به دنبال خرید عطر برای افرادی سیگاری هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

عطر مناسب افراد سیگاری

عطر برای افراد سیگاری باید دارای چه ویژگی‌ هایی باشد

یکی از سوالات در مورد انتخاب ادکلن مناسب برای سیگاری این است که این دسته از ادکلن‌ ها باید دارای چه ویژگی‌ هایی باشند باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که ادکلن‌ هایی که در ادامه مطلب شما را با آن ها آشنا می‌ کنیم قرار نیست بوی سیگار را از بین ببرد بلکه هم پوشانی ایجاد می‌ کند و در نتیجه بوی سیگار قابل احساس نمی‌ باشد که اسانس‌ های زیر این قابلیت را دارا می‌ باشند :

  • چوبی، دودی، ادویه‌ ای و قهوه
  • مشک، چرم، توتون و تنباکو
  • مرکبات مانند لیمو، نارنج و گریپ فروت
  • تلخ و خنک مانند چوب صندل، نعنا هندی، بلوط، زنجبیل و فلفل سیاه
  • بوی شیرین و ملایم برای سیگاری‌ های با بوی قوی و تند

آشنایی با انواع عطر برای سیگاری ها

عطرهای متنوعی برای افراد سیگاری وجود دارد که می‌ توان گفت تمام سلایق را در بر می‌ گیرد و در ادامه مطلب شما را با انواع عطرها برای این دسته از افراد آشنا می‌ کنیم.

عطر لالیک انکر نویر مردانه (لالیک مشکی)

این عطر دارای رایحه چوبی آروماتیک می‌ باشد که مناسب فصل پاییز و زمستان است و قابل استفاده در شب و روز می‌ باشد همچنین، ماندگاری بالایی نیز دارد و در سال 2006 روانه بازار شد که نت اولیه آن بوی سرو وتیور ، نت میانی آن خس خس و نت ماندگارش نیز چوب کشمیر و مشک می باشد.

آشنایی با عطر برای افراد سیگاری

بلو شنل ادوپرفیوم (عطر مردانه )

این عطر یکی از برند های معروف فرانسه می‌ باشد که در سال 2014 به عنوان محصول پرفروش از این برند می باشد که دارای رایحه چوبی آروماتیک مناسب تمام فصل‌ ها می‌ باشد و در مقابل تعریق نیز از مقاومت خوبی برخوردار است  که نت ابتدایی آن گریپ فروت، لیمو، نعنا، فلفل صورتی، پرگاموت، آلدهید ها و گشنیز و نت میانی آن زنجبیل، جوز هندی، یاس و خربزه و نت ماندگار آن عود، کهربا، سدر، چوب صندل، نعناع هندی وصمغ صمغ لابدانوم می باشد.

عطر شنل الور هوم اسپرت

این عطر در سال 2004 روانه بازار شد که در موقعیت‌ های روز برای فصل‌ های بهار و تابستان گزینه مناسبی برای آقایان می‌ باشد و دارای رایحه چوبی ادویه‌ ای است.

ادکلن ساواچ الکسیر دیور

این ادکلن در سال 2021 معرفی شده است و در موقعیت شب برای فصل‌ های سرد مورد استفاده آقایان قرار گرفته می‌ شود که دارای رایحه آروماتیک و ادویه‌ ای گرم است و همچنین ماندگاری بالایی نیز دارد که نت ابتدایی آن بوی جوز هندی، دارچین، هل و گریپ فروت و نت میانی آن اسطوخودوس و نت ماندگار آن شیرین بیان، چوب صندل، کهربا، نعنا هندی ویتور هائیتی می‌ باشد.

عطر مناسب افراد سیگاری مردانه و زنانه

عطر زنانه کوکو مادرمازل شنل

این عطر در سال 2001 روانه بازار شده است  که مناسب فصل‌ های سرد سال می‌ باشد و در موقعیت‌ های شب و روز مورد استفاده خانم ها قرار گرفته می‌ شود و همچنین ماندگاری فوق العاده‌ ای دارد.

عطر دیور ادیکت صورتی او فرش

از دیگر عطرهای مناسب سیگاری این نوع عطر می‌ باشد که در سال 2014 معرفی شده و گزینه مناسبی برای خانم‌ های سیگاری می‌ باشد که در فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار گرفته می‌ شود و ماندگاری متوسطی دارد.

عطر Eau Sauvage Parfum

این عطر از برند Dior می‌ باشد که در سال 2017 عرضه شده و دارای رایحه چوبی _ ادویه‌ ای، مرکباتی و طبع خنک و تلخ می باشد که مناسب آقایان در فصل پاییز و زمستان است.

عطر Tobacco Vanille

این نوع عطر در سال 2007 معرفی شده از برند Tom Ford  می باشد و از رایحه چوبی شیرین برخوردار است که نت‌ های آن وانیل، تنباکو و دود سیگار، دانه تونکا و پوست کاکائو می‌ باشد و همچنین ماندگاری بالایی دارد  و برای خانم‌ ها و آقایان در فصل پاییز زمستان گزینه مناسبی است.

عطر Colonia Intensa

یکی دیگر از عطر های مناسب افراد سیگاری عطر Colonia Intensa می باشد که دارای بوی تند با رایحه مرکبات، چرم و چوب است و در فصل سرد سال مناسب آقایان می باشد.

معرفی عطر مناسب افراد سیگاری

عطر هوگو باس باس باتلد‌

این عطر در سال 2015 وارد بازار شده است با بوی چوب صندل، مرکبات، نعنا، میخک، نعنا، میخک و دارچین می باشد که مناسب آقایانی می باشد که علاقه زیادی به رایحه های تند دارند و مناسب فصل سرد سال است که نت اولیه آن بوی ترنج، سیب و شکوفه پرتقال و نت میانی آن اسطوخودوس، شمعدانی، هل، دارچین و ادویه گل میخک و نت ماندگار آن نیز وانیل، کومارین، خس خس، سدر و چوب صندل سفید می باشد.

عطر Noir Extreme

یکی از عطر های معرفی شده از Tom Ford مناسب افراد سیگاری عطر Noir Extreme می باشد که دارای رایحه چوب صندل سفید، جوز، زعفران، وانیل، مرکبات و طبع گرم و شیرین می باشد و مناسب آقایان در شب های سرد پاییز و زمستان است.

عطر جیونچی پلی اینتنس

این عطر از برند GIVENCHY می باشد که  در سال 2008 معرفی شده است و دارای رایحه گرم و تلخ می باشد و در شب های سرد پاییز و زمستان مناسب آقایان است.

ادوپرفیوم آمواج جوبیلیشن

از دیگر عطر عای مناسب افراد سیگار یادوپرفیوم آمواج جوبیلیشن می باشد که اژ برند آمواج در سال 2008 عرضه شده است و دارای رایحه کلاسیک و گرم و تلخ می باشد و در شب های فصل سرد سال مناشب آقایان است.

ادوپرفیوم دانهیل بریتیش لدر

این محصول به عنوان یکی از پرفروش ترین برند dunhill می باشد که از رایحه چوبی و ادویه ای و طبع گرم و تلخ برخوردار است و مناسب آقایان در شب و روز های پاییز و زمستان را است.

عطر دیور ادیکت ادو پرفیوم 2014 (ادکت)

این عطر از برند Dior می باشد و دارای رایحه وانیل معطر، گل های سفید، چوب و بالزامیک و طبع گرم و شیرین است که مناسب خانم ها در روز های پاییز و زمستان است.

عطر ناسوماتو بلاماج

ااین عطر دارای رایحه معتدل تلخ و تند می باشد و در تهیه این فرآورده ترکیبی از چهار عنصر مشک، چرم، درخت غان و چوب های جنگلی سفید مورد استفاده قرار گرفته می شود که دارای رایحه تلخ و جذاب است و مناسب خانم ها و اقایان در شب و روز های سرد سال می باشد.

ادکلن لوه سولو پلاتینیوم (سولو لوئو پلاتینیوم)

این محضول از برند Loewe می باشد و دارای رایحه کمی تلخ و طبع گرم و تند می باشد و برای شب های سرد پاییز و زمستان و همچنین آقایان مناسب است.

عطر بنتلی اینفینیتی اینتنس (اینفینیت اینتنس)

این نوع عطر رایحه کمی تند و طبع گرم و تلخ دارد و عرضه شده از برند پنتلی در سال 2015 می باشد و مناشب آقایان در شب های سرد پاییز و زمستان است.

عطر باربری لندن

عطر باربری لندن از رایحه ادویه ای و طبع گرم و تند برخوردار است و مناسب آقایان در شب های پاییز و زمستان است.

ادو پرفیوم زنانه کلینیک آروماتیکس الکسیر

این عطر به عنوان یکی از پرفروش ترین عطر برند  Clinique می باشد که از رایحه کلاسیک گرم و تلخ برخوردار است و مناسب خانم ها در شب های سرد سال می باشد.

انواع عطر مناسب افراد سیگاری

سخن پایانی

دود سیگار به دلیل اینکه جذب پوست و لباس می شود تا مدتی بوی آن باقی می ماند و ادکلن مناسب قادر به از بین بردن بوی سیگار نمی باشد اما تا حدودی سبب کاهش زنندگی آن می شود و ادکلن های مناسب افراد سیگار باید نت پایه تنباکو، چوب های معطر، چرم و قهوه داشته باشند و دارای رایحه دودی باشذ و همچنین ادکلن هایی که در این مطلب برای افراد سیگاری با آن ها اشنا شدید مناسب تمام افراد هستند و در صورت تمایل می توانید بر روی اصول استفاده از ادکلن  و نقاط مناسب برای عطر مناسب روی لینک مورد نظرتان کلیک نمایید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان