صمصامی: وام میلیاردی مدیران بورسی در شرایطی که مردم برای وام ۲۰۰ میلیونی مدت‌ها در صف می‌مانند، معنا ندارد/ اگر مصوبه داشته باشد این کار غلط است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اصلا معنی ندارد در شرایطی که جامعه ما باید برای دریافت وام مدت‌ها منتظر باشد مدیران بورسی از منابع سازمان وام ۴ درصدی میلیاردی بردارند. این اصلا با هیچ منطقی سازگاری ندارد، آن هم در جمهوری اسلامی آن هم در دولت سیزدهم که منصوب شهید رئیسی است.

صمصامی: وام میلیاردی مدیران بورسی در شرایطی که مردم برای وام 200 میلیونی مدت‌ها در صف می‌مانند، معنا ندارد/ اگر مصوبه داشته باشد این کار غلط است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین صمصامی در گفتگویی، درباره اعطای وام میلیاری به اعضای هیات رئیسه بورس گفت: من مصوبه را ندیدم ولی ظاهرا مصوبه شورای عالی بورس را داشته‌اند اما در هر شرایطی این کار، کار اشتباهی بوده است.

بنابر روایت ایلنا، این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصلا معنی ندارد هیات مدیره و رئیس مصوب کنند و رئیس شورای بورس بیاید 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بگیرد یا آن یکی عضو یک میلیارد بگیرد این به هیچ عنوان معنی ندارد. آن هم در شرایطی که وقتی یک زوج ما می‌خواهد یک وام 200 میلیونی بگیرند باید مدت‌ها در صف بایستند؛ آن هم فقط برای 200 میلیون، آن وقت این افراد برای خودشان 2 میلیارد و 700 مصوب کنند؟ با هیچ منطقی اصلا پذیرفته نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطع به یقین جایی که لازم باشد مجلس ورود پیدا می‌کند و جلوی این کارها را می‌گیرد، حال ممکن است که مصوباتی را داشته باشند اما این کار از اساس غلط و باطل است و اصلا معنی ندارد در شرایطی که جامعه ما باید برای دریافت وام مدت‌ها منتظر باشد این افراد از منابع سازمان وام 4 درصدی میلیاردی بردارند. این اصلا با هیچ منطقی سازگاری ندارد، آن هم در جمهوری اسلامی آن هم در دولت سیزدهم که منصوب شهید رئیسی است. اصلا با هیچ منطقی سازگار نیست و این باطل و غلط است.

صمصامی درباره این‌که تاریخ مصوبه اعطای وام میلیاردی قرض‌الحسنه به رئیس سازمان بورس و اعضای هیات مدیره هشتم خرداد ماه بوده در حالی دقیقا عضویت دو ناظر شورای عالی بورس هفتم خرداد ماه به پایان رسیده بود و هیچ عضوی به نمایندگی از مجلس به عنوان ناظر در این جلسه حضور نداشت، آیا مجلس می‌تواند به این تخلف رسیدگی کند، گفت: حتما؛ هر تخلفی که وجود داشته باشد مجلس می‌تواند ورود کند چرا که بعد نظارتی مجلس همیشه وجود دارد.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان