می خواهم به رونالدو برسم!

هری کین گفت که رونالدو را الگو قرار داده و می‌خواهد سطح بالای خود را سال به سال حفظ کند و بهبود ببخشد.

می خواهم به رونالدو برسم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هری کین آماده است تا پس از یک فصل سخت و نایب قهرمانی در یورو 2024 اهداف جدیدی را دنبال کند و گفت که از رونالدو الگو می‌گیرد. این هدف ستاره انگلیسی است.

رونالدو روز پنجشنبه در بازی پرتغال مقابل کرواسی نهصدمین گل دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند و با نزدیک شدن به چهل سالگی، سطح فوق‌العاده‌اش را حفظ کرده است. فوق ستاره پرتغالی به دلیل استعداد باورنکردنی و فداکاری بی‌نظیرش الگوی اکثر بازیکنان است و کین می‌خواهد تلاش کند تا با دستاوردهای این بازیکن 39 ساله برابری کند.

کین گفت: «کریستیانو یک معیار و الگو است، نه تنها یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ بلکه معیار این است که چقدر می‌توانید خودتان در بالاترین سطح حفظ کنید. هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی احساس می‌کنم در شرایط بسیار خوبی هستم. پیرامون من مثل رونالدو و هر بازیکن دیگر همیشه سر و صدا و حواشی وجود دارد اما تا زمانی که به خودتان و توانایی‌هایتان باور داشته باشید، هر چیزی ممکن خواهد شد. رونالدو، مسی‌، بنزما و لواندوفسکی‌ با رسیدن به اواسط سی سالگی، تقریباً سطح خود را بالاتر بردند. کریستیانو هر هفته در این سن قدرتش را نشان می‌دهد و هدفم این است که مثل او باشم.»

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان